اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد در تویسرکان

رئیس اوقاف و امور خیریه تویسرکان از آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد با پیگیری اوقاف توسط یک خیر تویسرکانی به مناسبت دهه ولایت خبر داد.

آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد در تویسرکان

مهدی محمدظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد در دهه ولایت در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این فرد که به خاطر طلب ۱۰۰ میلیون ریال در زندان به سر می برد، پس از  پیگیری اوقاف با کمک ۶۰ میلیون ریالی یک خیر تویسرکانی آزاد شد.

وی از توزیع ۲۰۰ پرچم اهدایی اوقاف بین کسبه خیابان باهنر برای نصب در درب مغازه‌ها در دهه ولایت خبر داد و گفت: این پرچم ها به منظور آذین‌بندی فضای محیطی در اعیاد جشن و سرور در طول سال درب مغازه ها نصب می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان با اشاره به تولید محتوا در مناسبت‌های مختلف و بارگذاری این برنامه‌ها در فضای مجازی توسط این نهاد با توجه به شیوع کرونا افزود: تمام بقاع متبرکه تویسرکان در ایام دهه ولایت تزئین و فضاسازی شدند.

وی با اشاره به کاهش زائران نسبت به قبل از شیوع کرونا، اضافه کرد: بر اساس همین شرایط ما در پرداخت حقوق خادمان بقاع متبرکه با مشکل مواجه شده‌ایم بیشتر بقاع متبرکه ۲۴ ساعته به روی زائران باز بوده و خادمان ثابت دارند.

محمدظاهری از اجرای مراسم پیاده‌روی علاقه‌مندان به اهل بیت(ع) با محوریت امام جمعه و همکاری اداره اوقاف، ستاد برگزاری نماز جمعه و گروه جهادی مدافعان حرم در روز عید غدیر از میدان امام(ره) به میدان شهید فرشید هرمزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه تاکید سازمان اوقاف بر سند دار کردن موقوفات و رقبات آن‌هاست افزود: از ۲۸ نقشه موقوفه که به اداره ثبت تحویل شده تاکنون چهار سند برای چهار موقوفه صادر شده است.
انتهای پیام/۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول