اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دغدغه اصلی کارگران هپکو کلکسیون وعده‌های پوچ مسوولین است/ ادعای حمایت متولی کار استان از مدیران نامرئی هپکو

کارگران شرکت هپکو اعلام کردند: دغدغه اصلی کارگران شرکت پرداخت حقوق نیست، بلکه مهم‌ترین آن کلکسیون وعده‌های پوچ و توخالی مسوولین در خصوص رفع مشکلات شرکت است.

دغدغه اصلی کارگران هپکو کلکسیون وعده‌های پوچ مسوولین است/ ادعای حمایت متولی کار استان از مدیران نامرئی هپکو

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، کارگران شرکت هپکو امروز هم در اعتراض به نبود کار و بی‌برنامگی مدیریت این شرکت تجمع کردند.

کارگران شرکت هپکو که طی چند سال اخیر به دلیل نبود کار در این شرکت، بلاتکلیف بوده و نگران آینده شرکت هستند، امروز هم برای چندین روز متوالی در اعتراض به آینده نامعلوم شرکت و عدم پاسخگویی مدیریت تجمع کردند.

کارگران این شرکت با انتقاد از غیبت 49 روزه مدیریت این شرکت و بسته بودن درب اتاق مدیریت، خواستار برکناری مدیریت فعلی و انتخاب و انتصاب مدیران دلسوز و متخصص برای شرکت شدند.

 کارگران هپکو همچنین در واکنش به مصاحبه اخیر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اعلام کردند: دغدغه اصلی آنان پرداخت حقوق نیست، بلکه مهم‌ترین آن کلکسیون وعده‌های پوچ و توخالی مسوولین در خصوص رفع مشکلات شرکت است.

دفاع مدیرکل تعاون از بی‌تعهدی مدیران هپکو

یکی از این کارگران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: جای بسی تاسف است که مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جای دفاع از حقوق کارگران و صنعت استان از مدیران نالایق و بی‌تعهد فعلی دفاع کرده و کارگران را تهدید به برخورد کرده است.

این کارگر افزود: نبود 49 روزه مدیر شرکت جای اشکال نیست، اما اعتراض کارگران به تعطیل بودن خطوط تولید و نحوه مدیریتی محل اشکال است و مانند همیشه کاسه و کوزه‌ها بر سر کارگران بیگناه که چندین ماه است حقوق نگرفته‌اند شکسته می‌شود و آنطور که آقای آبایی مدعی شده گویا منشا تمام مشکلات و معضلات هپکو عملکرد ناصواب کارگران است.

ناچار به تجمع هستیم

یکی دیگر از کارگران با بیان اینکه کارگران به دلیل عدم دریافت حقوق، نبود کار در شرکت و بی‌کفایتی مدیران این مجموعه عظیم صنعتی ناچار به تجمع و اعتراض هستند، بیان داشت: از مدیرکل تعاون استان که طی سال‌های اخیر برای حل مشکلات شرکت هپکو تنها به مصاحبه‌های ضد و نقیض بسنده کرده،  تمنا داریم از دادن آدرس قدیمی و نخ نما شده صبر در هپکو دوری کند که سال‌ها پیش از سوی مسوولین مختلف هزینه شده و این حنا دیگر رنگ و بویی ندارد.

این کارگر تاکید کرد: امروز دغدغه اصلی کارگران شرکت  حقوق نیست، بلکه کلکسیون وعده‌های پوچ و توخالی مسئولین است که هیچ دردی را دوا نمی‌کند. 

این کارگر افزود: جای بسی تاسف است که متولی کار استان به جای حمایت از تولید و کار  از مدیران بی‌کفایت و نامرئی حمایت می‌کند و کارگران را تهدید به برخورد می‌کند.

 به گزارش فارس در پی تجمع امروز کارگران درب اتاق مدیریت هپکو را که پیش از این بسته بود، باز کردند.

اختصاص  ۱۰۰ میلیارد ریال برای حقوق معوق ماه‌های خرداد و تیرماه کارگران  

استاندار مرکزی نیز در مورد مشکلات کارگران شرکت هپکو اعلام کرده است: ۲ هزار میلیارد ریال از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای تحقق قرارداد هپکو به وزارت راه و شهرسازی اختصاص یافته که به تایید وزارت راه و شهرسازی رسیده و قرارداد آن آماده برای امضا است.

آقازاده افزود: پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال از طریق سازمان تامین اجتماعی برای تزریق به هپکو در هفته گذشته مصوب و مقرر شده از این میزان ۱۰۰ میلیارد ریال برای حقوق معوق ماه‌های خرداد و تیرماه کارگران هپکو پرداخت شود و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز برای سنوات، بازخرید، بدهی‌های بازنشستگان و هزینه‌های جاری اختصاص یابد.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول