اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازدید فرمانده سپاه فتح از خبرگزاری فارس/سردار خرمدل: مواضع اثرگذار و مطالبه‌گری 2 خصیصه اصلی فارس

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از دفتر خبرگزاری فارس در این استان به مناسبت روز خبرنگار بازدید کرد.

بازدید فرمانده سپاه فتح از خبرگزاری فارس/سردار خرمدل: مواضع اثرگذار و مطالبه‌گری 2 خصیصه اصلی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه فخرالدین رضایی مسوول بسیج رسانه استان و هیئت همراه از دفتر خبرگزاری فارس در استان بازدید کردند.

سردار خرمدل در این بازدید با تبریک روز خبرنگار به مجموعه خبرگزاری فارس در استان اظهار کرد: خبرگزاری فارس یکی از خبرگزاری‌های به روز و اثرگذار در کشور است.

ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرگزاری فارس مواضع اثرگذاری تاکنون در حوزه رسانه در همه زمینه‌ها اعم از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی داشته و مطالبه‌گری یکی از خصیصه‌های اصلی این خبرگزاری در کل کشور است.

 

وی گفت: با همه این تفاسیر خبرگزاری فارس به عنوان یک مرجع رسانه‌ای اثرگذار می‌تواند الگو باشد و در این راه علاوه بر مطالبه‌گری لازم است که تعامل همواره میان رسانه و مردم و رسانه و مسوولان برقرار باشد تا در کار حرفه‌ای موفقیت حاصل شود.

به گزارش فارس در این دیدار داریوش بهنیا مدیر خبرگزاری فارس در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان شرحی از فعالیت‌های خبرگزاری در استان اظهار کرد: از سال 89 که مدیریت این مجموعه را بر عهده گرفتیم در کل استان دفاتر خبری خبرگزاری ایجاد شده و حتی در بخش‌های دور افتاده استان نیز در حال حاضر دفاتر خبری خبرگزاری فارس هر چند با دست خالی اما با خبرنگارانی مجرب مشغول به فعالیت هستند.

مدیر خبرگزاری فارس در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همه زمینه‌ها از جمله در حوزه ورزش، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و عمرانی روزانه اخبار گزارش و تحلیل و یادداشت از سوی خبرنگاران با تجربه فارس استان منتشر می‌شود و  این رسانه در همه حال خود را صدای مردم می‌داند.

 

وی با بیان این که صدای ائمه جمعه استان با تریبون فارس از دورترین نقاط به گوش مسوولان کشوری و استانی می‌رسد افزود: در حوزه اخبار مربوط به ایثار و شهادت و همچنین بسیج و سپاه خبرگزاری فارس با همه توان در میدان حضور دارد.

بهنیا به تولید ماهانه 550 تا 600 خبر و گزارش و تحلیل از سوی دفتر خبرگزاری فارس استان در قالب‌های مختلف اشاره کرد و گفت: برای بیان خدمات نظام خبرگزاری فارس به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند و خدمات دولت‌ها با تفکرات سیاسی مختلف را مربوط به نظام جمهوری اسلامی می‌داند و علاوه بر بیان نقاط قوت و خدمات دولت‌ها در قالب خبر خوب از تخلفات و قانون گریزی‌‌ها نیز هرگز چشم‌پوشی نمی‌کند.

در این دیدار فخرالدین رضایی رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با قدردانی از فعالیت‌های رسانه‌های استان به خصوص خبرگزاری فارس اظهار کرد: هر چند که رسانه‌ها در استان قدمت چندانی از نظر فعالیت به نسبت سایر استان‌ها ندارند اما در حال حاضر رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ پوشش اخبار و بیان خدمات نظام یکی از پیشروترین رسانه‌های کشور محسوب می‌شوند.

رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بسیج رسانه استان سعی بر تعامل با همه گرایش‌ها در رسانه‌های استان دارد و معتقد است که رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در چارچوب نظام و انقلاب و بدون عبور از خطوط قرمز و با رعایت حریم‌ها فعالیت می‌کنند و نقاط قوت رسانه‌ها بسیار بیشتر از نقاط ضعف آن‌هاست.

رضایی تصریح کرد: بسیج همان گونه که از نام آن پیداست متعلق به همه مردم  بوده و یکایک مردم ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد و به تبع همه اهالی رسانه استان بسیجی محسوب می‌شوند لذا دیدگاه ما در بسیج رسانه نگاه یکسان به همه اصحاب رسانه و خبرنگاران است و تفاوت‌ها را تنها در عملکرد کیفی و رویکرد حرفه‌ای و بیان خدمات نظام می‌دانیم.

 

به گزارش فارس مشروح اظهارات سردار خرمدل متعاقبا منتشر می‌شود.

انتهای پیام/82009‌  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول