اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تسریع در اتمام ساخت المان‌های شهدای گمنام گلستان/ ۱۳۹ شهید گمنام در ۵۴ نقطه گلستان تدفین شده‌اند

ساخت برخی المان‌های شهدای گمنام گلستان هنوز باقی مانده که با تاکید استاندار گلستان مقرر شد المان‌هایی که در مراحل پایانی ساخت قرار دارند هرچه سریع‌تر توسط هیات امنا تکمیل شود.

تسریع در اتمام ساخت المان‌های شهدای گمنام گلستان/  ۱۳۹ شهید گمنام در ۵۴ نقطه گلستان تدفین شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، استاندار گلستان در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که فرمانداران سراسر استان نیز به صورت ویدئو کنفرانس با آن در ارتباط بودند، با اشاره به اقدامات لازم در راستای ماندگاری انقلاب اسلامی گفت: تبیین درست آثار و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های امروز و فردای جامعه امنیت ما را تضمین می‌کند.
هادی حق‌شناس اظهار کرد: حفظ آثار شهدا به نوعی ادامه دادن راه شهیدان است و همه باید تلاش کنیم اهداف شهدا را در برنامه‌ها و اقدامات خود جاری کنیم.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه ۴۰ سالگی دفاع مقدس در کشور قرار داریم کارگروه‌های ۱۵ گانه برنامه‌های دستگاهی خود در ارتباط با دفاع مقدس را تا پایان مرداد به دبیرخانه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارائه کنند.
استاندار گلستان گفت: در صورت سفید بودن وضعیت استان در هفته دفاع مقدس نمایشگاهی با همکاری ۲۲ دستگاه اجرایی برگزار خواهد شد و دستگاه‌ها باید از هم اکنون آثار قابل ارائه نمایشگاهی خود را آماده کنند تا این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرایی شود.
حق‌شناس یادآور شد: در صورت سفید بودن استان، رژه نیروهای مسلح در مرکز استان و همچنین آیین تجلیل از پیشکسوتان و مدافعان سلامت در آخرین روز هفته دفاع مقدس در تمامی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در راستای حفظ آثار دفاع مقدس همه دستگاه‌ها و یگان‌های مستقر در استان نیروهای مسلح عکس‌ها و خاطرات رزمندگان خود را دبیرخانه ارائه کنند.
استاندار گلستان گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در راستای تدوین آثار و خاطرات رزمندگان و ایثارگران همکاری لازم را به لحاظ اعتباری خواهیم داشت.
لازم به ذکر است در این جلسه عنوان شد که ۱۳۹ شهید گمنام در ۵۴ نقطه استان تدفین شده‌اند و ساخت برخی المان‌ها هنوز باقی مانده که با تاکید استاندار گلستان مقرر شد المان‌هایی که در مراحل پایانی ساخت قرار دارند هرچه سریع‌تر توسط هیات امنا، فرمانداران، دستگاه‌های اجرایی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تکمیل شود.
لازم به ذکر است در این جلسه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان و تعدادی از فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود ارائه کردند و هچنین احکام روسای کارگروه‌ها با حضور حق‌شناس به آنان اعطا شد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول