اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

حقوق معوقه کارگران هفت‌تپه پرداخت می‌شود

استاندار خوزستان گفت: با دستور دادستان کل کشور، امروز مبالغ و منابع پرداخت حقوق کارگران هفت‌تپه آزاد شد و امیدواریم که ظرف چند روز آینده حقوق عقب‌ افتاده ماه‌های اردیبهشت و خرداد پرداخت شود.

حقوق معوقه کارگران هفت‌تپه پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با شرکت نیشکر هفت‌تپه اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که از طرف مسؤولین استانی و هماهنگی‌ها و همکاری‌هایی که با دستگاه‌ قضا صورت گرفته شورای امنیت کشور و خصوصا بعد از دستور ریاست قوه قضاییه و مسؤولیت دادستان کل کشور مبنی بر پیگیری و ادامه اقدامات لازم برای ادامه فعالیت شرکت هفت‌تپه صورت گرفت.

وی افزود: هماهنگی دستگاه‌ها در قوه مجریه، حوزه معاونت اول ریاست جمهوری، دفتر ریاست جمهور و در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اصل ۹۰ صورت گرفت.

استاندار خوزستان گفت: با دستور دادستان کل کشور، امروز مبالغ و منابع پرداخت حقوق کارگران هفت‌تپه آزاد شد و امیدواریم که ظرف چند روز آینده حقوق عقب‌افتاده ماه‌های اردیبهشت و خرداد پرداخت شود.

وی افزود: منابع لازم برای کشت جدید نیز فراهم شده است و انشالله ظرف چند روز آینده شرایط برای پرداخت، شروع به کار و کشت جدید هفت‌تپه فراهم میشود تا این شرکت عظیم بتواند همچنان به فعالیتش ادامه دهد و در سال جهش تولید در جهت تولید محصولات شکر که کالای استراتژیک کشور است گام موثری بردارد و کارگران هفت‌تپه و این شرکت همچون سال‌های گذشته در جهت خودکفایی و خوداتکایی اقتصادی و امنیت غذایی کشور نقش خودشان را ایفا کنند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول