اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حزب اردنی: سوریه همه انواع تجاوزات علیه این کشور را شکست خواهد داد

دبیرکل حزب «جبهة العمل القومی» اردن بر همبستگی این حزب با دولت، ملت و ارتش سوریه و مخالفت با اقدامات یکجانبه غرب علیه این کشور تأکید کرد.

حزب اردنی: سوریه همه انواع تجاوزات علیه این کشور را شکست خواهد داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد العامر» دبیرکل حزب «جبهة العمل القومی» طی بازدید از سفارت سوریه در امان تأکید کرد که سوریه همه انواع تجاوزات علیه این کشور را شکست خواهد داد و نیروهای اشغالگر آمریکایی و ترکیه‌ای را از خاک خود بیرون خواهد راند.

العامر همچنین بر همبستگی با دولت، ملت و ارتش سوریه تأکید کرد و اقدامات یکجانبه و تحمیلی غرب علیه سوریه از جمله اعمال تحریم، حضور غیرقانونی آمریکا و ترکیه در خاک سوریه و نیز حمایت آن‌ها از تروریسم و غارت ثروت سوریه به ویژه نفت این کشور را محکوم کرد.

طبق گزارش خبرگزاری سوریه(سانا)، «شفیق دیوب» کاردار سفارت سوریه در امان نیز گفت که سوریه برای آزادسازی همه مناطق از تروریسم و نیروهای اشغالگر مصمم است.

وی تصریح کرد که محاصره و اقدامات اقتصادی یکجانبه که سوریه با آن مواجه است، به دلیل پایبندی آن به گزینه مقاومت در برابر طرح‌های آمریکایی در منطقه و جهان و تلاش‌های مربوط به حذف آرمان فلسطین است.

کاردار سفارت سوریه در امان همچنین تأکید کرد که سوریه با موفقیت اقدامات یکجانبه و تحمیلی غرب را با پایداری ملت و حمایت‌های آن از رهبران و ارتش سوریه، به شکست خواهد کشاند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول