اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

ابراز امیدواری رئیس‌جمهور فیلیپین در مورد واکسن کرونای روسیه

رئیس‌جمهور فیلیپین ضمن ابراز امیدواری در مورد کارآمدی واکسن کرونای روسیه گفته به تحقیقاتی که مسکو برای ساخت واکسن کرونا انجام می‌دهد بسیار اعتماد دارد و برای تزریق آن داوطلب خواهد شد.

ابراز امیدواری رئیس‌جمهور فیلیپین در مورد واکسن کرونای روسیه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رودریگو دوترته»، رئیس‌جمهور فیلیپین گفته به تحقیقاتی که روسیه برای ساخت واکسن کرونا انجام می‌دهد بسیار اعتماد دارد.

به نوشته خبر‌گزاری رویترز، دوترته درباره تلاش‌های روسیه در ساخت واکسن کرونا گفت: «من به رئیس‌جمهور ولادیمیر پوتین می‌گویم که در مطالعاتی که شما برای مقابله با کووید (بیماری کووید-۱۹) انجام می‌دهید اعتماد دارم.»

وی در ادامه خطاب به رئیس‌جمهور روسیه گفت: «من بر این عقیده‌ام واکسنی که شما ساخته‌اید برای بشریت بسیار خوب است.»

رئیس‌جمهور فیلیپین درباره آزمایش این واکسن هم گفته که وی می‌تواند اولین نفری باشد که این واکسن روی او آزمایش می‌شود.

دوترته در ماه ژوئیه، به دلیل نگرانی در مورد در دسترس بودن واکسن کرونا در کشورهای در حال توسعه، از همتای چینی خود خواست در صورت ساخت واکسن، فیلیپین را در اولویت قرار دهد.

رئیس‌جمهور فیلیپین به دلیل آمار بالای مبتلایان در این کشور محدودیت‌های سختی را در داخل و اطراف شهر مانیل، پایتخت این کشور اعمال کرده است.

وی در صحبت‌های روز گذشته خود گفت در صورتی که وضعیت همه‌گیری این بیماری مهارنشدنی شود، سر‌بازانی را برای اعمال این محدودیت‌ها مستقر خواهد کرد.

«ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه امروز از تأیید اولین واکسن کرونا توسط وزارت بهداشت کشور خود خبر داد و گفت این واکسن بر روی یکی از دخترانش امتحان شده و مشکلی پیش نیامده است.

فیلپین ۱۳۹ هزار و ۵۳۸ مورد مبتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده که از این میزان ۲ هزار و ۳۱۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول