اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

نصب دستگاه‌های سرمایشی در بیمارستان‌های داراب و زرین دشت

با پیگیری معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دو دستگاه چیلر سردکننده هوا به بیمارستان‎های امام حسن مجتبی(ع) داراب و امام موسی کاظم(ع) زرین دشت اختصاص یافت که در مرحله راه‌اندازی قرار دارد.

نصب دستگاه‌های سرمایشی در بیمارستان‌های داراب و زرین دشت

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرحهای عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: برای ایجاد سرمایش و تامین هوای مطلوب در بیمارستان‌های امام حسن مجتبی(ع) داراب و امام موسی کاظم(ع) زرین دشت، دو دستگاه چیلر سرد کننده هوا، با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد و  ۵۰۰ میلیون ریال در اواخر سال ۱۳۹۸ از سوی دانشگاه خریداری شد و هم اکنون در مرحله راه‌اندازی است.

سالار خواجه پور افزود: به تازگی در بازدید مشترک مسوول واحد نظارت ساختمان مدیریت منابع فیزیکی و نظارت بر طرحهای عمرانی دانشگاه و نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، روند تسریع در راه‌اندازی چیلرها بررسی شد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول