اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

جلسه هم‌اندیشی اعضای هیأت رئیسه فراکسیون دانشگاه آزاد برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی اعضای هیأت رئیسه فراکسیون دانشگاه آزاد در مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس دانشگاه آزاد برگزار شد.

جلسه هم‌اندیشی اعضای هیأت رئیسه فراکسیون دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد،  احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دانشگاه آزاد، گفت: نخستین جلسه هم‌اندیشی اعضای هیأت رئیسه فراکسیون دانشگاه آزاد در مجلس شورای اسلامی با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه، روز گذشته(دوشنبه) در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

حیدری خاطرنشان کرد: فراکسیون دانشگاه آزاد در مجلس، دو هفته پیش تشکیل و اعضای هیأت رئیسه آن انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه اعضای هیأت رئیسه فراکسیون دانشگاه آزاد از بدنه این دانشگاه هستند، تصریح کرد: کیوان مرادیان نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس فراکسیون، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی به عنوان نایب رئیس فراکسیون، اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به عنوان دبیر فراکسیون و سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنگوی فراکسیون از جمله اعضای این فراکسیون هستند.

سخنگوی دانشگاه آزاد با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه هم‌اندیشی اعضای هیأت رئیسه فراکسیون دانشگاه آزاد با طهرانچی، گفت: در این جلسه درباره خدمات علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد به مجلس و همچنین مطالبی که در دانشگاه نیاز به قانون‌گذاری در مجلس شورای اسلامی دارد، بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: همچنین مقرر شد، جلسات بعدی به صورت منظم برگزار شده و معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد به عنوان دبیرخانه، پیگیری های لازم برای اجرای مصوبات را انجام دهد.

سخنگوی دانشگاه آزاد در پایان با بیان اینکه فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس شورای اسلامی، حلقه اتصال این دو نهاد است، تأکید کرد: دانشگاه آزاد به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان که در تمامی شهرهای کشور گسترده شده و دارای پتانسیل‌های بالای علمی است، می‌تواند خدمات ارزنده‌ای به کشور ارائه دهد و توان علمی آن به عنوان پشتوانه تحقیقی در طرح های پژوهشی در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول