اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار شد

دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در سال ۹۹ در خصوص تفکیک مسئولیت انجمن‌های ورزشی، مربیان و مدیران تیم‌های ملی برگزار شد.

دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین، جلسه‌ی هیئت رئیسه این فدراسیون در سال جاری، عصر امروز( ۲۱ مرداد ماه) با حضور اسبقیان رئیس، نصیبی و حمیدی نایب‌رئیس و سرپرست دبیری، حسین‌پور سرپرست خزانه‌داری، مدبر، نگارنده، سردار قاسمی و کارگری اعضای هیئت رئیسه فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اسبقیان از روند امور جاری فدراسیون، احداث سالن اختصاصی جانبازان و معلولین اردبیل، پیگیری مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، توزیع پنج مرحله بسته‌های معیشتی و مرحله بعد در اربعین، اقدامات صورت گرفته در زمینه ورزش قهرمانی، آموزشی  و ارسال تجهیزات برای ملی‌پوشان پارالمپیکی گزارشی به حاضران ارائه داد.
مسعود حمیدی، سرپرست دبیری فدراسیون در خصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: از آن جایی که امور مربوط به تیم‌های ملی مهم‌ترین اولویت فدراسیون است، در این جلسه مصوب شد، مسوولیت روسای انجمن، مربیان و مدیران تیم‌های ملی نمی‌تواند بر عهده یک شخص واحد باشد.

حمیدی افزود: در این جلسه با نظر اعضای هیئت رئیسه مقرر شد از کارشناسان و خبره‌های ورزش جانبازان و معلولین برای تصمیم‌گیری مشورت بگیریم و با بهره‌گیری از حضور این افراد یک شورای راهبردی تخصصی تشکیل دهیم.

دبیر هیئت رئیسه فدراسیون در پایان گفت: بر اساس مصوبات این جلسه شرح وظایف معاونین و مدیران جمع‌آوری می‌شود و در جلسه آتی نیز چارت سازمانی و جایگاه‌های مسوولین فدراسیون به طور کامل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول