اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

از ساخت پارک 40 هکتاری پاگر تا پیاده‌رو سازی چندین خیابان در خرم‌آباد

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر خرم‌آباد گفت: این مجموعه برای سال آخر فعالیت خود اقدامات خوبی در حوزه عمرانی در نظر گرفته است.

از ساخت پارک 40 هکتاری پاگر تا پیاده‌رو سازی چندین خیابان در خرم‌آباد

سجاد بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: شورای شهر خرم‌آباد برای سال آخر فعالیت خود اقدامات خوبی در حوزه عمرانی در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از این طرح‌ها ساخت پارک 40 هکتاری پاگر در جنوب شهر است، افزود: در حال حاضر اقداماتی مانند انتقال آب و گرفتن مجوزهای این پروژه انجام شده و امیدواریم طی یک سال آینده شاهد پیشرفت فیزیکی خوب این پروژه باشیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر خرم‌آباد بیان کرد: جاده ساحلی یک از ظرفیت‌های بزرگ شهر خرم‌آباد بوده که به دنبال این هستیم که این جاده را از از طرف شمال و جنوب آن یعنی پل جهادگران و پارک شاپوری تا انتهای شهر ادامه دهیم.

بابایی با اشاره به اینکه یکی دیگر از طرح‌های مهم شهرداری گسترش خیابان انقلاب تا پل پیروزی است، تصریح کرد: برای انجام این طرح روی مزایده قسمت‌های هایی از پادگان صفر هفت که متعلق به شهرداری بوده حساب کرده‌ایم و قرار است تمام سرمایه حاصل از فروش این قسمت را به خرید خانه‌های در مسیر خیابان انقلاب اختصاص دهیم.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: آخرین طرح بزرگ شهرداری خرم‌آباد پیاده‌رو سازی خیابانی است که پشت بازار طلا فروشان بوده و تا ساختمان قدیمی شهرداری خرم‌آباد ادامه دارد.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول