اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مدرس خیابانی اقدامات خوبی در دوره سرپرستی انجام داده است/ موافق استیضاح وزیر نفت هستم

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدرس خیابانی در دوران سرپرستی اقدامات خوبی انجام داده‌ است، گفت: وی برای وزارت نیز برنامه خود را دارد.

مدرس خیابانی اقدامات خوبی در دوره سرپرستی انجام داده است/ موافق استیضاح وزیر نفت هستم

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در پاسخ به سؤالی در مورد وزیر پیشنهادی صمت اظهار کرد: دو جلسه با مدرس خیابانی داشته و شاهد اقدامات خوب وی هستم.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وی در دوران سرپرستی اقدامات خوبی انجام داده‌ است، افزود: مدرس خیابانی برای وزارت نیز برنامه خود را دارد.

تمرکز بر حمایت از تولید داخلی، ممنوعیت واردات کالاهای تولیدی در کشور و رفع موانع تولید از جمله برنامه‌های وزیر پیشنهادی است

 

وی با اشاره به اینکه تمرکز بر حمایت از تولید داخلی، ممنوعیت واردات کالاهای تولیدی در کشور و رفع موانع تولید از جمله برنامه‌های مدرس خیابانی است، خاطر نشان کرد: پرداختن به این برنامه‌ها احتمالا باعث شود وی در یک سال پایانی دولت بتواند تاثیر مثبتی بر شرایط داشته باشد.

شجاعی همچنین به برخی ایرادات وارده به سرپرست وزارت صمت اشاره کرد و گفت: به انتصابات و عملکرد وی در برخی ساحات ایراداتی وارد است.

استیضاح یک ابزار نظارتی است و هر کجا شائبه عدم همکاری وزیر با مجلس وجود داشته باشد، قابل طرح است

 

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه در واکنش به سؤالی در مورد استیضاح وزیر نفت عنوان کرد: استیضاح یک ابزار نظارتی است و هر کجا شائبه عدم همکاری وزیر با مجلس وجود داشته باشد، قابل طرح است.

وی با اشاره به اینکه وزیر نفت در بسیاری از تصمیمات به ویژه تصمیمات مهم نظر مجلس را مطالبه نمی‌کند، بیان کرد: با این شرایط جا دارد موضوع استیضاح وی مطرح شود و بنده موافق هستم.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول