اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

از ایجاد اشتغال خانگی تا اهدای جهیزیه به نوعروسان در کمک مومنانه محمودآباد

فرمانده بسیج ناحیه محمودآباد با بیان اینکه در مرحله دوم رزمایش مومنانه در این شهر، بسته‌های معیشتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان توزیع شد، گفت: خدماتی دیگر از جمله اهدای جهیزیه و ایجاد اشتغال خانگی نیز ارائه شده است.

از ایجاد اشتغال خانگی تا اهدای جهیزیه به نوعروسان در کمک مومنانه محمودآباد

هیئت همدلی| به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد اسماعیل ابراهیم‌نژاد فرمانده بسیج ناحیه محمودآباد در مراسم توزیع رزمایش کمک مومنانه در مصلی این شهر، گفت: ۲ میلیارد و ۸۷۶ میلیون و ۱۰۶ هزار تومان در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه دوم دهه امامت و ولایت به‌صورت بسته‌های کمک معیشتی و سایر خدمات بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهدای مدافع حرم و سلامت این شهرستان با بیان اینکه بعد از فرموده مقام معظم رهبری در مورد مرحله دوم کمک مومنانه همه مردم پای کار آمدند، اظهار کرد: همدلی تمامی خیران، مسؤولان و مردم این شهرستان باعث شد تا مرحله اول کمک مومنانه ۹ هزار و ۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شود.

 ابراهیم‌نژاد با اشاره به اینکه امروز شاهد همدلی همه مردم و مسوولان محمودآباد در رزمایش کمک مومنانه دوم هستیم که در ۳ مرحله در این شهرستان توزیع می‌شود، تصریح کرد: امروز به‌طور کلی هزار و ۷۹۶ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در سطح شهرستان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد خاطرنشان کرد: در مرحله اول کمک مومنانه دوم با شناسایی ۲ هزار و ۱۸۵ خانواده آسیب دیده تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و سایر خانوداه‌های آسیب دیده از کرونا به وعده خود صادق بوده و به توزیع بسته معیشتی به ۱۰۰ درصد وعده جامعه عمل پوشاندیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه امروز به صورت نمادین حدود ۶۰۰ بسته توزیع شد، افزود: با شناسایی درست در راستای برنامه‌ریزی مناسب توزیع عادلانه‌ای انجام می‌شود.
 
وی گفت: با حضور ۶۳۰ خیر محمودآبادی در رزمایش مرحله دوم که به این سفره دعوت شدند تا کمک حال نیازمندان باشند؛ کمک‌هایی از جمله تهیه جهیزیه عروس، بسته معیشتی مایحتاج خانه و خانواده و حتی لوازم دانش‌آموزی محیا شده است‌.

ابراهیم‌نژاد در ادامه با بیان اینکه خدمات دیگری غیر از بسته‌های معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است، بیان کرد: جامعه هدف ما ۴ هزار و ۴۹۳ خانوار نیازمند در شهرستان هستند که طی ۳ مرحله رزمایش شناسایی شدند.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد در پایان یادآور شد: غیر از بسته‌های کمک معیشتی خدماتی دیگر از جمله ۱۰ کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی، ۳ جهیزیه عروس به مبلغ ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان،۳۱۳ بسته لوازم التحریر، کمک هزینه ساخت منزل نیازمند بابت آتش‌سوزی، ایجاد اشتغال خانگی برای ۱۵ بسیجی، پرداخت یک میلیون تومانی برای کمک به زندانیان و کمک هزینه درمانی به ارزش ۵ میلیون تومان به نیازمندان ارائه شده است.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول