اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مافیای فولاد و خودرو به دنبال عدم رأی اعتماد خیابانی از مجلس هستند

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مافیای فولاد و خودرو به دنبال این هستند که نمایندگان را مدیریت کنند تا به مدرس خیابانی رأی اعتماد ندهند.

مافیای فولاد و خودرو به دنبال عدم رأی اعتماد خیابانی از مجلس هستند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس صبح امروز (چهارشنبه 22 مرداد) در صحن علنی مجلس در موافقت با برنامه‌های پیشنهادی حسین مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: من سخن مخالفان را که از همکاران بنده هستند شنیدم، اما سؤال این است که چرا باید مدرس خیابانی پاسخ بدهد.

وی خطاب به حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و مخالف برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت گفت: آقای مدرس خیابانی دارای سوابق روشن در حوزه صنعت از ابتدا و تا الان بوده اما چرا او باید پاسخگوی مجلس دهم، نهم و هشتم باشد؟ سیاست‌های کلان اقتصادی را که نباید آقای مدرس خیابانی پاسخ بدهد. 

وی گفت: سوالی که نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور دارند چرا مطرح نمی‌شود و آن سؤال را گرو گرفته‌اید و حالا مدرس خیابانی باید پاسخ بدهند. تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و اتاق بازرگانی برای موافقت با مدرس خیابانی با ما تماس گرفتند و آقای مدرس خیابانی هم از روزی که مسئولیت را پذیرفته پای کار صنعت بوده و طرفدار واردات صرف نیست.

وی با بیان اینکه تراز تجاری در کشور مهم است، گفت: وزیر صمت باید درباره تراز تجاری پاسخگو باشد. امروز آقای مدرس خیابانی از جایگاه حقیقی باید به ما پاسخ بدهد اما از فردا باید به عنوان وزیر صمت جوابگو باشد. ما زمان نداریم و نباید حتی یک روز و یک ساعت وزارتخانه صمت را بدون وزیر بگذاریم چرا که دغدغه‌مند هستیم.

وی گفت: ما مخالف تورم و اشرافی‌گری هستیم. مافیای صنعت فولاد و خودرو به دنبال مدیریت نمایندگان هستند و می‌خواهند که به مدرس خیابانی رأی ندهیم. 

وی با اشاره به تعامل مدرس خیابانی با مجلس گفت: ما هر وقت آقای مدرس خیابانی را در مقام سرپرستی احضار کردیم پاسخگو بوده است. او جزو نسل جوان است. چرا از هویت جوان دفاع نمی‌کنید. مدرس خیابانی بهترین گزینه است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول