اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت دوران کرونا در زنجان برگزار می‌شود

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان استان زنجان از اجرای جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا ویژه فرهنگیان، دانش‌آموزان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در این استان خبر داد.

جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت دوران کرونا در زنجان برگزار می‌شود

یوسف دولتیاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا نباید در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان خللی ایجاد کند بنابراین بر آن شدیم که از تجربیات و ایده‌های اولیای دانش‌آموزان، اساتید دانشگاه فرهنگیان، معلم‌ها و حتی خود دانش‌آموزان و دانشجویان در حوزه ستادی مدیران آموزش و پرورش استفاده کنیم.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان استان زنجان از برگزاری جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا خبر داد و بیان کرد: امیدواریم در قالب این جشنواره با جمع‌آوری کردن ایده‌ها در سال تحصیلی آینده گام‌های موثری برداریم.

وی اهداف این جشنواره را کمک به دستگاه اصلی تعلیم و تربیت کشور در دوران کرونا و شرایط مشابه، شناخت ضعف‌ آموزش‌های مجازی و راه‌کارهای اصلاحی برای رفع این نواقص و انتشار تجربیات و ایده‌ها و راه‌کارها برای ارتقای آموزش مجازی عنوان کرد.

دولتیاری به چهار محور عمده برگزاری این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره در محورهای یادگیری موثر در دوران کرونا، ارزشیابی موثر در آموزش‌های غیرحضوری، نقش خانواده در تربیت و یادگیری و رسانه، فضای مجازی و یادگیری موثر برگزار می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان استان زنجان تصریح کرد: ایده‌های شرکت در این جشنواره  به صورت پاراگراف‌های نوشتاری به صورت پیشنهاد، هماهنگ، موشن گرافی، نقاشی، کاریکاتور، تیزرهای آموزشی و تربیتی و انیمیشن قابل ارسال است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان معلمان، مدیران مدارس، دانش‌آموزان و معلمان استان زنجان می‌توانند آثار خود را تا چهارشنبه پنجم شهریور ماه ۱۳۹۹ از طریق سامانه ملی www.sci.cbo.ir برای شرکت در این جشنواره ارائه دهند، یادآور شد: به نفرات اول تا سوم جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا جوایز نفیس به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود.

انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول