اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

برخی‌ از درون وزارتخانه صمت به دنبال پرونده سا زی برای خیابانی هستند

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: آقای مدرس خیابانی با برخی از مدیران در وزارتخانه برخورد قاطع داشتند که آنها در آستانه رأی ا عتماد به ایشان در حال پرونده‌سازی بوده و هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید احمد رسولی‌نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه 22 مردادماه) در صحن علنی مجلس در موافقت با برنامه‌ها و صلاحیت حسین مدرسی خیابانی وزیر پیشنهادی صمت اظهار داشت: من در دولت‌های سازندگی و اصلاحات همواره به دنبال وزرا صحبت می‌کردم. اما آقای مدرس خیابانی را از دوره هفتم مجلس و زمانی که ایشان مدیریت کارخانه سیمان در فیروزکوه برعهده داشت می‌شناختم. او همان زمان نیز پیگیر بود. 

وی سلامت، دیانت، تقوا و مدیریت کارآمد را از ویژگی‌های مدرسی خیابانی عنوان و تصریح کرد: گزارش‌های زیادی از او به کمیسیون می‌رسید به ویژه در بحث انتصابات. او (مدرسی خیابانی) با برخی از مدیران در وزارتخانه برخورد قاطع داشتند که آنها در آستانه رأی ا عتماد به ایشان در حال پرونده‌سازی بوده و هستند.

وی تأکید کرد: مراقبت باشیم جریاناتی هستند که مجلس را تحت تأثیر قرار دهند. ما از آقای مدرسی خیابان می‌خواهیم از افراد انقلابی در وزارت صمت استفاده کند و بداند که از افراد وابسته به فتنه نباید استفاده شود چرا که جزو خط قرمز مقام معظم رهبری بوده که در این دولت رعایت نشد.

وی با تأکید بر اینکه آقای مدرسی خیابان پله پله مسیر پیشرفت و مدیریت را طی کردند گفت: اگر رزومه آقای مدرسی خیابانی با دقت مطالعه شود درمی‌یابیم ایشان توانایی لازم برای مدیریت و اداره این وزارتخانه را دارند. 

وی همچنین به طرح سؤال برخی نمایندگان مجلس یازدهم از رئیس‌جمهور اشاره و تصریح کرد: 194 نماینده طرح سؤال از رئیس‌جمهور را امضا کردند. ای کاش هیأت رئیسه اجازه می‌داد این سؤالات مطرح شود. خیلی از مسائلی که مطرح شد می‌توانست پاسخ داده شود. دولت یک تیم اقتصادی دارد. اینکه بخواهیم تمام مشکلات را متوجه کسی کنیم که سه ماه سرپرست بوده است درست نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول