اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بهره‌برداری فاز نخست جاده سلامت گالیکش

شهردار گالیکش گفت: تامین سلامت شهروندان اولویت ما بوده و به همین منظور فاز نخست جاده سلامت با اعتبار 10 میلیارد و 40 میلیون ریال پایان شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری فاز نخست جاده سلامت گالیکش

به گزارش خبرگزاری فارس از گالیکش، رمضانعلی خسروی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و تهیه زمین ساختمان آتش‌نشانی شهر به متراژ ۴۰۰ متر مربع و با اعتبار پیش‌بینی شده ۳ میلیارد ریال در هفته دولت کلنگ‌زنی خواهد شد.
وی تصریح کرد: این ساختمان دارای سالن آموزشی، اتاق کار و انبار، پارکینیگ خودرو و سوئیت آماده‌باش شبانه‌روزی بوده و تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.
شهردار گالیکش با اشاره به احداث جاده سلامت ادامه داد: در این مسیر تعریض و احداث دو دهنه پل، دیوارسازی قسمت افتادگی جاده و زیرسازی و آسفالت آن تا دانشگاه پیام‌نور با پیمانکار مربوطه با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال انعقاد قرارداد شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریورماه فاز نخست آن به بهره‌برداری برسد.
خسروی با بیان اینکه ساختمان اداری شهرداری از ۱۰ سال گذشته به صورت نیمه‌کاره رها شده بود، گفت: این ساختمان در دو طبقه با متراژ ۶۰۰ مترمربع و اعتبار ۳ میلیارد ریال از محل منابع داخلی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان داشت: ویژگی خاص این ساختمان این است که تمامی اتاق‌ها بدون دیوار برای واحدها در نظر گرفته شده و تمام کارکنان برای خدمتگزاری به مردم در یک مجموعه سالن مدون با استاندارد روز فعالیت می‌کنند.
شهردار گالیکش خاطر نشان کرد: بودجه سال گذشته شهرداری ۸ میلیارد تومان مصوب شد که با رشد ۱۲۷ درصدی ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان محقق شد و بودجه امسال را ۱۲ میلیارد تومان مصوب کردیم.
وی درباره عقب‌نشینی اماکن تجاری در خیابان اصلی و تعریض این خیابان گفت: با پیگیری‌های انجام شده موفق به اخذ مصوبه برای صدور پروانه رایگان شدیم و براساس سیاست‌های تشویقی دو برابر متراژ عقب‌نشینی واحدهای تجاری در شش طبقه مجوز واحد مسکونی رایگان بوده و با تامین پارکینیگ توسط مالک بخشش 50 درصدی شامل وی خواهد شد که این طرح نیز در حال انجام است.
خسروی درباره کارخانه سیمان پیوند گلستان بیان داشت: پیشنهاد ما به این کارخانه این است که مسیر «کاجستان» که می‌تواند مسیر جاده سلامت شود به مساحت 40 هکتار را با مشارکت شهرداری و این کارخانه نهالکاری و درختکاری شود تا برای جلوگیری از مسائل زیست محیطی، سرانه فضای سبز شهرستان نیز تامین شود.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول