اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تذکر کنکوری 13 نماینده به رئیس جمهور/ وزیر اقتصاد درباره نوسانات ارز تذکر گرفت

13 نماینده مجلس به رئیس جمهور در باره چرایی عدم تعویق برگزاری کنکور با توجه به عدم امکان رعایت پروتکل‌ها تذکر دادند.

تذکر کنکوری 13 نماینده به رئیس جمهور/ وزیر اقتصاد درباره نوسانات ارز تذکر گرفت

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 22 مرداد  99) توسط روح الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان به وزیر کشور لزوم برخورد با عوامل هتک حرمت به جوان مومن به جرم نماز خواندن را متذکر شد.

حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار انجام اقدام کارشناسی و علمی در خصوص کنکور شد.

روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز به اتفاق 36 نفر از دیگر نمایندگان به رئیس جمهور لزوم اجرای قانون حمایت از معلولان در خصوص حمایت از حداقل 3 درصد از مجوزهای استخدامی به معلولین را متذکر شدند.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در تذکری به وزیر بهداشت عنوان کرد که چرا تخصیص داروی ضروری و مورد نیاز بیماران کرونایی در استان‌های کمتر توسعه یافته از جمله اردبیل انجام نمی‌شود.

مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران به وزیر نفت لزوم تسریع در صدور کارت‌های سوخت باقیمانده تعهد شده و به رئیس جمهور ضرورت ارائه گزارش سالیانه به مجلس را متذکر شد.

سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان به اتفاق 11 نفر از دیگر نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش لزوم تسریع در پرداخت سرانه آموزشی در آستانه شروع سال تحصیلی را متذکر شدند.

علیرضا نظری نماینده مردم خمین به وزیر آموزش و پرورش لزوم رسیدگی به وضعیت نامطلوب حقوق و مزایای نیروهای خدماتی آموزش و پرورش را متذکر شد.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز به وزیر نفت لزوم تأمین مواد اولیه پتروشیمی برای واحدهای تولیدی داخلی را متذکر شد.

زهره الهیان نماینده مردم تهران به اتفاق 12 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس جمهور در باره چرایی عدم تعویق برگزاری کنکور با توجه به عدم امکان رعایت پروتکل‌ها تذکر دادند. 

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد به رئیس جمهور در باره علت عدم توجه به معیشت مردم و افزایش بی رویه و بدون برنامه قیمت مسکن و خودرو تذکر داد.

احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی در باره علت عدم اقدام جدی به منظور پیش بینی سازوکار لازم برای پوشش خطرات افزایش سالانه بیش از 10 درصد نرخ ارز در بودجه سنواتی و طراحی و اجرای آن برای بنگاه‌های اقتصادی دریافت کننده تسهیلات ارزی تذکر داد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول