اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

زنگنه: مخالفان مدرس خیابانی نه با مافیا جلسه داشتند نه تماسی گرفتند

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: بنده و دوستانی که مخالف رأی اعتماد مجلس به آقای مدرس بودند نه مافیایی را می‌شناسیم و نه با کسی جلسه و تماس داشته‌ایم بلکه براساس شناخت و بررسی عملکرد و وضعیت جامعه رای مخالف دادیم.

زنگنه: مخالفان مدرس خیابانی نه با مافیا جلسه داشتند نه تماسی گرفتند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس صبح امروز (چهارشنبه 22 مردادماه) در صحن علنی مجلس طی تذکر شفاهی از اظهارات علی بابایی کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بابت این سخن که مافیای فولاد و خودرو به دنبال عدم رأی ا عتماد به خیابانی از مجلس هستند انتقاد کرد.

زنگنه گفت: ما در مجلسی که از نظر رهبر انقلاب شاخص‌ها و ستاره‌های درخشانی بر سینه‌اش نصب شده انتظاری داریم که در آن مؤمنانه سخن گفته شود. اگر در جایی مسئله‌ای بوده شما چرا این را به مخالفان نسبت می‌دهید. از رسانه‌های جمعی هم می‌خواهم دقت کنند.

وی گفت: بنده و دوستانی که مخالف رأی اعتماد مجلس به آقای مدرس خیابانی (وزیر پیشنهادی صمت) بودند نه مافیایی را می‌شناسیم و نه با کسی جلسه و تماس داشته‌ایم بلکه براساس شناخت و بررسی عملکرد و وضعیت جامعه مخالف خود را با رأی اعتماد مجلس به مدرس خیابانی اعلام کرده‌ایم. 

زنگنه با بیان اینکه دوستان گاهی اوقات مباحث تخصصی و آرای نمایندگن را متصل به مسائلی می‌ کنند که در شأن نمایندگان مجلس یازدهم نیست افزود: من از آقای بابایی می‌ خواهم این مسئله را طی مصاحبه‌ای اصلاح کندو همچنین از خبرگزاری‌ها می‌خواهم به این بی‌احترامی که به 140 نماینده است که به مدرس خیابانی رأی مخالف دادند این صبحت بنده را در خبرگزاری خودشان ذکر کنند.

وی در ابتدای تذکری شفاهی خود گفت: جلسه رأی اعتماد به آقای مدرسی خیابانی از مؤمنانه‌ترین جلسات رأی به صلاحیت وزیر بود با اینکه بسیاری از مسائل به ما رسیده بود اما به هیچ عنوان به مباحث شخصی، خانوادگی و... که شائبه تهمت داشته باشد وارد نشدیم.

زنگنه گفت: آقای بابایی در دفاع خود از آقای مدرسی خیابان گفت مافیای خودرو و فولاد می‌خواهند نمایندگان را مدیریت کنند تا به مدرس خیابانی رأی ندهند که متأسفانه سایت‌های خبری هم همین را تیتر زدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول