اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وزرای بهداشت و علوم استیضاح شوند/ با اعتماد داوطلبان کنکور بازی شد

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس رویکرد دولت و ستاد کرونا درباره کنکور را بازی با اعتماد مردم دانست و خواستار استیضاح وزرای بهداشت و علوم به دلیل بازی با اعتبار مردم و داوطلبین شد.

وزرای بهداشت و علوم استیضاح شوند/ با اعتماد داوطلبان کنکور بازی شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌حجت‌الاسلام حسن شجاعی علی‌آبادی عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 22 مرداد)، در جلسه علنی و در تذکر شفاهی خطاب به ستاد ملی کرونا اظهار داشت: شما اعتبارتان را از رهبر معظم انقلاب گرفته‌اید و باید این اعتبار خرج مردم شود نه خرج یک نفر.

وی افزود: چرا حضور یک نفر به نام  حسن روحانی در جمع مجلس‌نشینان بر اساس ستاد کرونا ممنوع است مگر این ستاد، ستاد شخص و ستاد حسن روحانی است؟

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: اگر حضور یک شخص در مجلس ممنوع است حضور یک و نیم میلیون  جوان ایرانی در کنکور چگونه مجاز است؟

شجاعی خاطرنشان کرد: دولت و ستاد کرونا حق دارد درباره کنکور تصمیم بگیرد ولی چرا با اعتماد مردم بازی می‌کند؟

نماینده ابهر در مجلس گفت:‌چرا ظرف 24 ساعت که مردم درگیر خسارت‌های سنگین معیشتی و اجتماعی هستند نظر دولت درباره برگزاری کنکور تغییر یافته و تولید نارضایتی در جامعه می‌کند.

وی خواستار استیضاح وزرای بهداشت و علوم به دلیل بازی با اعتبار مردم و داوطلبین شد.

وی افزود: چرا وقتی می‌گویید که زمان و توان رعایت پروتکل‌‌های سختگیرانه بهداشتی را ندارید ظرف 24 ساعت نظر خود را تغییر می‌دهید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول