اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر حیدری: نیروی زمینی ارتش آماده انجام هر نوع ماموریتی است/ افزایش تحرک نزاجا

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تحرک این نیرو به ۷۰ الی ۹۵ درصد رسیده است، گفت: در حوزه رزهی تمام ادوات شنی‌دار به صورت کنسرواسیون در آمده و آماده انجام هرنوع ماموریتی است.

امیر حیدری: نیروی زمینی ارتش آماده انجام هر نوع ماموریتی است/ افزایش تحرک نزاجا

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع مسئولان فضای مجازی این نیرو، گفت: فضای مجازی، فضای فرصت هاست تا بتوانیم از این راه بهترین بهره برداری را برای ارتقای تعالی معنوی کارکنان این نیرو ببریم.

وی با بیان اینکه با تولید محتوای مناسب و اخبار صحیح می توانیم دشمنان را از دروغ پردازی و شایعه پراکنی دور سازیم گفت: فضای خبر و اطلاع رسانی به سرعت در حال پیشروی است، امروز ارتش جمهوری اسلامی با ورود به فضای مجازی فرصت مناسبی را دارد تا با تولید محتوای فاخر و اخبار موثق، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود نا امید سازد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تحرک نیروی زمینی ارتش افزود: امروز در بعد رزمی، تحرک نزاجا به ۷۰ الی ۹۵ درصد رسیده است، در حوزه رزهی تمام ادوات شنی‌دار به صورت کنسرواسیون در آمده و آماده انجام هرنوع ماموریتی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: این نیرو در حوزه نیروی انسانی، با اجرای طرح های لبیک، برنامه‌های حمایتی و معیشتی کارکنان از بدو استخدام تا پایان خدمت پیش بینی شده است که هم اکنون در این نیرو در حال اجرا است، همچنین طرح هایی مانند پیوند آسمانی  به هر زوج مبلغ ۱۰ میلیون تومان، ۳۰ میلیون تومان وام ودیعه مسکن،  اهدای مبلغ 8 میلیون تومان به تولد فرزندان دو قلو و کمک هزینه تحصیل دانشگاه آزاد برای فرزندان کارکنان اهدا می شود.

وی تأکید کرد: نیروی زمینی ارتش در حوزه ساخت و تحویل منازل سازمانی 23 هزار واحد منزل سازمانی در حال ساخت در سراسر کشور دارد که در شهرهای مشهد، ارومیه، کرمانشاه، دزفول و کرمان این پروژه ها به بهره برداری رسیده است.

وی در پایان خطاب به مسئولان فضای مجازی گفت: نیروی زمینی ارتش اقدامات گسترده ای در حوزه های مختلف انجام داده که نیاز است از طریق فضای مجازی به صورت صحیح و موثق اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول