اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) برگزار می‌شود

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) خبر داد.

نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) توسط مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

محمدمهدی خیرجو رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با فارس ضمن اعلام این خبر گفت: این جشنواره با هدف تکریم اصحاب رسانه به دلیل پوشش مطلوب برنامه‌های آستان قدس رضوی خصوصلً در ایام شیوع ویروس کرونا طراحی شد.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه همواره سفیران فرهنگ رضوی بودند و معنویت بارگاه منور علی ابن موسی الرضا (ع) و معارف والای قرآن و عترت را از این حریم نورانی به اقصی نقاط عالم منتقل کرده‌اند. همچنین رسانه‌ها در ایام شیوع کرونا و ایجاد محدودیت‌ها همه ظرفیت خود را برای انعکاس رویداد‌های حرم به کار بستند. حال این جشنواره فرصتی برای تقدیر و تجلیل از اصحاب رسانه برای تلاش در این عرصه است.

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در خصوص اهداف این جشنواره گفت: «اعتلای سطح کمی و کیفی و ارج نهادن به آفرینش‌های بدیع، خلاق، هنرمندانه و اثرگذار رسانه‌ای با موضوعات معارف رضوی»، بازخوانی مفاهیم بنیادین در پیوند با سیره رضوی و حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای رضوی» از اهداف جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) است. که در سه محور «رسانه‌های خبری و تحلیلی»، «رسانه‌های مجازی» و «رسانه‌های صوتی و تصویری» برگزار می‌شود.

همچنین بخش‌های خبر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله و یادداشت، گزارش خبری، تلویزیونی و اینفوگرافی ذیل محور «رسانه‌های خبری و تحلیلی» تعریف شده و بخش‎های موشن گرافی، پادکست، طرح بازی و نرم‌افزار و وقف مجازی زیرمجموعه محور «رسانه‌های مجازی» قرارگرفته است. در بخش «رسانه‌های صوتی و تصویری» هم بخش‌های برنامه‌‎های تلویزیونی، برنامه‌های رادیویی، نماهنگ تلویزیونی، مستند تلویزیونی و طرح برنامه رادیویی و تلویزیونی پیش‌بینی‌شده است.

 

به گزارش فارس آخرین مهلت ارسال آثار را ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ است و علاقه‌مندان می‌توانندبرای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم ثبت‌نام شرکت در نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) به وب‌سایت جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول