اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رشد ۱۸ درصدی نذورات خیران همدانی در عید قربان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: در عید قربان امسال نذورات خیران همدانی ۱۸ درصد رشد داشت.

رشد ۱۸ درصدی نذورات خیران همدانی در عید قربان

غلامرضا صیادزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بر اساس آمار اولیه در عید سعید قربان امسال خیران نیک‌اندیش بیش از یک‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نذورات و قربانی به نیازمندان اهدا کردند اظهار کرد: دفاتر و درگاه‌های پرداخت این نهاد همچنان به‌ منظور دریافت نذورات مردم خیر استان فعال است. 

وی با قدردانی از کمک‌های مردم نوع‌دوست استان به نیازمندان بیان کرد: یکصد پایگاه در همدان نذورات و کمک‌های مردم نیکوکار را جمع‌آوری کرده‌اند‌.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: یک‌میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از کمک‌ها به‌ صورت نقدی و ۶۰۰ میلیون تومان به‌ صورت دام زنده و گوشت بوده است.

وی با بیان اینکه بخشی از این نذورات نقدی بوده عنوان کرد: تمام نذورات نقدی خیران به گوشت گرم و قربانی تبدیل‌ شده و در میان نیازمندان توزیع‌ شده است.

صیادزاده با اشاره به اینکه ۲۱۴ رأس دام در این روز به پایگاه‌های این نهاد در استان هدیه شده است گفت: این دام‌ها به کشتارگاه‌های معرفی‌ شده از سوی مراجع ذیصلاح ارائه و پس از ذبح و بسته‌بندی شدن بین نیازمندانی که از قبل شناسایی‌ شده بودند، توزیع شد.

وی با تأکید بر مشارکت مردم بر روش الکترونیکی با هدف پیشگیری از بیماری‌ها و رعایت پروتکل بهداشتی تصریح کرد: خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #081*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۹۵۰۰۹۵۰۰۰۵ بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۱۷۷۷۷۷۷ نسبت به پرداخت نذر قربانی اقدام کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان با یادآوری اینکه کمک‌ها در عید قربان امسال نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است ادامه داد: در سال گذشته خیران یک‌میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به کمیته امداد کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول