اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

با وجود تحریم‌ها و تنگناهای مالی چرخ کشور در حال چرخیدن است

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه و تنگناهای مالی چرخ کشور در حال چرخیدن است.

با وجود تحریم‌ها و تنگناهای مالی چرخ کشور در حال چرخیدن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، محمود ثمینی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان، اظهار کرد: مدیران  فرصت‌ها را قدر دانسته و با برنامه‌ریزی مناسب در جهت خدمت به مردم تلاش کنند.

وی عنوان کرد: مسوولان با تأسی به پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار علیهم‌السلام و عمل به آن‌ها منشأ اثر و خدمت باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بیان کرد: در شرایط کنونی و با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان و مضیقه‌های مالی اداره کردن کشوری بسیار دشوار است، اما در سایه رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری، تلاش مسوولان و همراهی مردم چرخ کشور در حال چرخیدن است.

ثمینی خاطرنشان کرد: در این شرایط و با وجود همه تنگناها مسوولان و دولت با همه توان در حال خدمت هستند، چرا که مردم ایثارگر، نجیب، انقلابی و ولایی کشورمان شایسته بهترین خدمت‌ها هستند.

وی افزود: اگر چه در گذشته و به واسطه نالایقی سردمداران بخشی‌هایی از خاک کشور از ایران جدا شده است، اما پس از پیروزی انقلاب و در دوران هشت ساله دفاع مقدس با رهبری‌های امام راحل، همت نیروهای مسلح و حضور، آگاهی، فهم و بصیرت سیاسی مردم حتی یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمن در نیامد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با حضور همیشگی آحاد مردم در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها و ظرفیت خبرنگان و فرهیختگان در حوزه‌های مختلفی درخشیده و در برخی عرصه‌ها جزو اولین‌ها در دنیا است.

ثمینی تصریح کرد: آحاد مردم که همواره حامی نظام و انقلاب بوده‌اند، لایق و شایسته بهترین خدمات هستند و مسوولان و مدیران باید همه توان و تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار بندند.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول