اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

موسسه پزشکی غیرمجاز در گلستان تعطیل شد

سرپرست تعزیرات حکومتی استان گلستان از صدور حکم تعطیلی یک موسسه غیرمجاز در استان خبر داد.

موسسه پزشکی غیرمجاز در گلستان تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین نجف‌زاده ظهر امروز از تعطیلی یک موسسه غیرمجاز در استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: با ارسال گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان مبنی بر اینکه شخصی مبادرت به تاسیس یک موسسه پزشکی غیرمجاز کرده است در این راستا پرونده‌ای تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی با اشاره به ارجاع پرونده به شعبه هفتم بدوی تخصصی گرگان تصریح کرد: شعبه مذکور متهم را احضار و پس از سیر مراحل قانونی و سایر شواهد و قرائن با استناد به ماده دو قانون تعزیرات حکومتی در امور بهداشتی و درمانی مبادرت به صدور حکم مبنی بر تعطیلی موسسه و ضبط ملزومات به نفع دولت محکوم کرد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان گلستان افزود: متهم همچنین به پرداخت یک میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

 وی با بیان اینکه متهم پس از ابلاغ رای شعبه با تقدیم لایحه‌ای تقاضای تجدیدنظرخواهی کرد، افزود: رای صادره برای این پرونده پس از رسیدگی در شعبه اول تجدیدنظر استان منطبق بر قانون تشخیص داده و مورد تائید قرار گرفت.

نجف‌زاده از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی و بهداشتی موضوع را به صورت حضوری و یا از طریق سامانه اینترنتی 135 به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند و یا با تلفن 190 تخلفات را به دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گزارش کنند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول