اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اعلام جرم علیه 11 خانواده زنجانی/ مردم رعایت نکنند، تفرجگاه‌ها را می‌بندیم

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به افزایش حضور مردم در تفرجگاه‌ها گفت: این تفرجگاه‌ها محلی برای شیوع ویروس کرونا است.

اعلام جرم علیه 11 خانواده زنجانی/ مردم رعایت نکنند، تفرجگاه‌ها را می‌بندیم

رضا عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کاهش شیوع کرونا نیازمند همراهی و همکاری مردم است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به افزایش حضور مردم در تفرجگاه‌ها عنوان کرد: این تفرجگاه‌ها محلی برای شیوع ویروس کرونا است.

وی با اشاره به اینکه تجمع در منطقه تفریحی گاوازنگ افزایش یافته است، بیان کرد: صنوف حاضر در این محل بیش از 80 درصد پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری را رعایت می‌کنند.

عسگری با اشاره به اینکه موضوع در این محل در مورد ترددها و ازدحام خانوادگی است، اضافه کرد: بسیاری از خانواده‌ها دیدارهای خانوادگی خود را در این تفرجگاه‌ها برگزار می‌کنند چرا که تصور امکان شیوع ویروس کرونا پایین است.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه علاقه‌ای به ایجاد محدودیت نداریم، بیان کرد: باید مردم آموزش ببینند و رعایت کنند و  در حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی دقت نظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه موج دوم کرونا در زنجان در پی برگزاری مهمانی‌ها، دید و بازدید و مراسم عقد و عروسی آغاز شد، عنوان کرد: اکنون نیز اگر در محل اجتماعات تفریحی رعایت نشود می‌تواند عاملی برای شیوع کرونا باشد.

عسگری با اشاره به اینکه در پاساژ‌ها تا حدودی فاصله‌گذاری رعایت می‌شود، بیان کرد: کمی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید دقت بیشتری اتفاق بیفتد.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اعلام جرم علیه 11 خانواده در زنجان بیان کرد: اگر در مورد تجمعات از قبل مطلع شویم هشدار داده می‌شود تا مراسم برگزار نشود اما اگر بعد از مراسم مطلع شود، اعلام جرم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حفظ شرایط اجتماعی زمانی امکان‌پذیر است که پیشگیری انجام شود، اضافه کرد: باید از برگزاری تجمعات خودداری کنند.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول