اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کرونا دست و پای تولید را بسته اما متوقف نکرده است

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گفت: کرونا دست و پای تولید را بسته اما آن را متوقف نکرده است و در بسیاری از موارد مانند تولید ماسک، دستکش، گان و مواد ضدعفونی، افزایش تولید و رشد را نیز داشتیم.

کرونا دست و پای تولید را بسته اما متوقف نکرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اخلاق محمدیان، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ضمن حضور در دفتر خبرگزاری فارس در رابطه با واحدهای صنعتی فعال، اظهار کرد: تا به حال حدود سه هزار ۵۰۵ فقره قرارداد در شهرک‌های صنعتی داریم که یک هزار و ۱۵۰ مورد از آن‌ها فعال است.

وی افزود: کرونا دست و پای تولید را بسته اما آن را متوقف نکرده است و در بسیاری از موارد مانند تولید ماسک، دستکش،گان و مواد ضدعفونی، افزایش تولید و رشد را نیز داشتیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در تشریح نحوه کار واحدها همزمان با شرایط کرونا، عنوان کرد: در حال حاضر شرایط عادی بر واحدهای صنعتی حکم‌فرما و تولیدات در حال انجام است و فعالیت‌ها به صورت روزانه پیگیری می‌شود تا جایی که ۱۱ نفر را فقط جهت ارائه خدمات در میز خدمت در نظر گرفته‌ایم.

وی در پاسخ به شرایط صدور مجوز افزود: کمترین زمان صدور مجوز در شهرک‌های صنعتی استان از یک روز تا یک هفته و ده روز را شامل می‌شود و بستگی به آماده بودن شرایط متقاضی دارد.

محمدیان بیان کرد: خوزستان در گذشته استان کارآفرینی نبوده است اما در حال حاضر این فرهنگ اکتفا به شغل دولتی در حال تغییر است و با توجه به اینکه استخدام‌ها کاهش یافته مردم به سمت فعالیت در حوزه صنعتی سوق داده شده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر نیز روند سرمایه‌گذاری موید این موضوع است و رقمی حدود ۴۵ درصد از کل قراردادهای ما طی این مدت بسته شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی در رابطه با بزرگترین مشکل این شرکت که در صورت رفع شدن ایجاد تحول خواهد کرد گفت: بزرگترین مشکل ما تعدد شهرک‌هایمان است.

وی افزود: برای مثال در حال حاضر ۵ شهرک و دو ناحیه صنعتی با مساحت بالغ بر یکهزار هکتار در صورتی که در سایر استان‌ها شهرک صنعتی واحدی با مساحتی حدود ۵ هزار هکتاری و در مرکز استان قرار دارد.

محمدیان عنوان کرد: پراکندگی شهرک‌ها علاوه بر تحمیل هزینه‌های اضافی سبب پراکندگی واحدهای صنعتی نیز خواهد شد.

وی افزود: در شهرک‌های صنعتی بزرگ خدمات بهتری میتوان ارائه داد و مشکلات تعطیلی چند واحد محدود کمتر به چشم خواهد آمد در صورتی که در دیدگاه عموم تعطیلی را نه در واحد صنعتی بلکه در کل شهرک می‌بینند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول