اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توزیع عادلانه، مهمترین دغدغه در رزمایش مواسات است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: گروه‌های جهادی به عنوان حلقه آخر در توزیع بسته‌های معیشتی تمام توان خود را برای توزیع عادلانه کمک‌ها به کار گیرند.

توزیع عادلانه، مهمترین دغدغه در رزمایش مواسات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در دیدار با مسؤولان گروه‌های جهادی مجری در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه گفت: کار جهادگران عرصه خدمت که گره‌گشایی و رونق‌بخشی به معیشت مردم را هدف خود قرار داده‌اند بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از همان ابتدای شکل‌گیری قرارگاه استانی رزمایش مواسات مهمترین دغدغه ما این بود که کمک‌هایی که مردم برای نیازمندان به دست ما می‌رسانند به بهترین شکل ممکن توزیع شود.

وی رساندن کمک‌های مؤمنانه به اهلش را بزرگترین دغدغه قرارگاه دانست و افزود: مبادا در توزیع بسته‌های معیشتی رابطه و فامیل‌بازی دخیل شود و توزیع ناعادلانه باشد.

نکونام تصریح کرد: جامعه هدف در رزمایش مواسات کسانی هستند که به واقع در معیشت خود دچار مشکلند و یا از شیوع ویروس کرونا آسیب جدی دیده‌اند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حدود 120 تن مرغ وارد استان می‌شود، افزود: قریب به 1.5 میلیارد تومان برای این مقدار مرغ هزینه شده است تا به دست کسانی برسد که توانایی تهیه آن را در شرایط فعلی ندارند.

وی اظهار داشت: ما از گروه‌های جهادی به عنوان افرادی که در کف میدان و حلقه آخر توزیع بسته‌های معیشتی هستند می‌خواهیم که هرکاری لازم است انجام شود تا کمک‌ها در جای درست قرار بگیرد.

نکونام با تاکید بر هماهنگی و بهم پیوستگی میان گروه‌های جهادی عنوان کرد: گروه‌ها باید به صورت تشکیلاتی و با شناسنامه و محدوده فعالیت مشخص این کار را به نحو احسن به انجام برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان تصریح کرد: افراد مشخصی باید فعالیت گروه‌های جهادی را در این عرصه رصد کنند.

توزیع 10 هزار بسته معیشتی در شهرستان شهرکرد

مسؤول ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در چهارمحال و بختیاری نیز از توزیع 10 هزار بسته معیشتی در شهرستان شهرکرد خبر داد و گفت: این کار با کمک گروه‌های جهادی و به صورت منطقه‌ای انجام می‌شود.

داوودپور با اشاره به ثبت‌نام گروه‌های جهادی در سایت دنیای احسان اظهار داشت: هدف این است که گروه‌های جهادی به خیران متصل شوند.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول