اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

خبرگزاری فارس به درستی به رسالت خود بر پایه مفاهیم انقلابی عمل می‌کند

استاندار استان مرکزی گفت: خبرگزاری فارس که بر پایه مفاهیم انقلابی و نیاز روز کشور تاسیس شده، در راستای خبررسانی و رسالت اصلی خود به درستی حرکت می‌کند.

خبرگزاری فارس به درستی به رسالت خود بر پایه مفاهیم انقلابی عمل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس استان مرکزی به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرگزاری فارس که بر پایه مفاهیم انقلابی و نیاز روز کشور تاسیس شده، در راستای خبررسانی و رسالت اصلی خود حرکت می‌کند و ما در استان مرکزی شاهد صداقت و کارکارشناسی و تخصص از این خبرگزاری هستیم که بنظر من این یک موفقیت ارزشمند است که به کارکنان این مجموعه تبریک گفته و آرزو می‌کنیم این موفقیت همیشه مداوم باشد، چرا که مردم با وجود تعدد مراکز تولید خبر بازهم مشتاق دریافت اخبار دقیق و صحیح‌اند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره حمایت از تیم فوتبال آلومنیوم اراک در آستانه صعود به لیگ برتر تصریح کرد: دولت اعتبار مستقیمی برای حمایت از هیچکدام از باشگاه‌های فوتبال ندارد البته حمایت‌های غیرمستقیمی وجود دارد همانطور که غیرمستقیم والیبال را حمایت کردیم اما موفقیت آمیز نبود، ما زمینه حمایت‌ها را بوجود می‌آوریم اما خودمان امکان دادن اعتبار نداریم.

استاندار مرکزی افزود: تیم‌های فوتبال چون اکثرا یک مالک دارند صنایع استان هم حاضر به حمایت نمی‌شوند که با وجود شرایط تحریم و کرونا انتظار دیگری نمی‌رود، تلاش‌ها را خواهیم داشت که حمایت‌‌های مالی و معنوی از تیم آلومینیوم صورت گیرد.

آقازاده بیان داشت: بودجه تیم آلومینیوم با  پیگیری‌‌های انجام شده دو برابر شده که نتایج آن را می‌بینیم، در صورت موفقیت تیم آلومینیوم، اراک بعد از 20 سال در لیگ برتر حضور خواهد یافت.

وی بیان داشت: تیم سوم جدول لیگ دسته یک نیز نماینده ساوه است که شایستگی‌های خود رابه اثبات رسانده و برای این تیم نیز آرزوی موفقیت خواهیم داشت.

استاندار مرکزی با اشاره به شیوع کرونا و کمک صنایع به دانشگاه علوم پزشکی گفت: روزهای اول شیوع کرونا قول ۵میلیارد تومان کمک از پتروشیمی را گرفتیم که تا الان ۵۰۰ میلیون را دریافت کردیم و در تلاش و پیگیری هستیم که تا آخر سال مابقی را هم بگیریم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: کرونا برای ما برکاتی هم داشت از جمله اینکه همبستگی ملی ایجاد کرد و توجه مردم را به کمک‌های داخلی جلب کرد، توانستیم حدود ۴۰میلیارد تومان کمک مالی از وزارت بهداشت برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی جذب کنیم، همچنین ۲۰دستگاه سی‌تی اسکن را به کمک وزارت‌خانه و کمک‌های خیرین به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان اضافه کنیم.

آقازاده همچنین پیرامون واگذاری پروژه‌های شهرداری به قرارگاه خاتم گفت: تا امروز حدود ۲۰۰میلیارد تومان قرارداد با قرارگاه خاتم الانبیاء بسته شده که این عدد تا ۵۰۰میلیاردتومان هم قابل افزایش است،  قرارگاه در اراک باقی خواهد ماند و شاهد گسترش فعالیت‌هایش آن خواهیم بود.

در پایان این مراسم به مناسبت روز خبرنگار، از خبرنگاران خبرگزاری با اهداء شاخه گل قدردانی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول