اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افتتاح ۱۵ طرح بنیاد مسکن در هفته دولت در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از افتتاح۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه در حوزه بنیاد مسکن در هفته دولت در سراسر استان خبر داد.

افتتاح ۱۵ طرح بنیاد مسکن در هفته دولت در چهارمحال و بختیاری

سهراب رئیسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: همزمان با هفته دولت 15 طرح با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد و 500 میلیون تومان در حوزه بنیاد مسکن استان افتتاح می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری افزود: از مجموع اعتبارات مذکور 12 طرح هادی روستای با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 318 میلیون تومان در روستاهای استان افتتاح می‌شود.

رئیسی اظهار داشت: اجرای طرح هادی در روستاهای نصیرآباد، دهناش و سیف آباد از توابع شهرستان کوهرنگ، روستای دوپلان از توابع شهرستان کیار، روستای دستگرد از توابع شهرستان شهرکرد، روستای قراقوش از توابع شهرستان سامان، روستاهای حسین آباد، میان آب، شش‌بهره میانه و شهرک فجر از توابع شهرستان لردگان، روستای مرادان از توابع شهرستان خانمیرزا و روستای امید آباد سراب از توابع شهرستان فارسان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: از دیگر پروژه‌های این نهاد، پروژه مسکونی 54 واحدی منظریه شهرکرد با اعتبار 16 میلیارد تومان و پروژه مسکونی 22 واحدی لردگان با اعتبار 3 میلیارد و 200 میلیون تومان است که به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیسی خاطرنشان کرد: برای هفته دولت سالجاری، افتتاح نمادین 58 هزارمین واحد مقاوم‌سازی شده استان از محل تسهیلات بهسازی و بازسازی مسکن روستایی نیز انجام خواهد شد که از ابتدا تاکنون برای این 58 هزار واحد اعتباری بالغ بر680 میلیارد تومان هزینه شده است و تسهیلات با همکاری بانک‌های عامل در استان پرداخت شده است.

انتهای پیام/۶۸۰۲۳/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول