اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

رده بندی پویانمایی های سیما و وی او دی‏ ها در سامانه «چی خوبه»

تاکنون بیش از ۷۵۰ پویانمایی سینمایی و بیش از ۱۵۰۰ قسمت سریال پویانمایی تلویزیون و وی اودی ها رده بندی سنی شدند.

رده بندی پویانمایی های سیما و وی او دی‏ ها در سامانه «چی خوبه»

علیرضا گودرزی مدیرعامل سامانه «چی خوبه»در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: با توجه به گرایش‌های خاص کودکان و نوجوانان در گروه‌های سنی مختلف و متناسب با جنسیت‌ آنها به پایش، گزینش و دسته‌بندی این زمینه‌های موضوعی پرداخته ایم تا بهترین سرگرمی‌های سازنده و جذاب را برای رشد و شکوفایی خلاقیت کودکان و نوجوانان شناسایی و معرفی شوند.

وی ادامه داد: سامانه «چی خوبه» برای پاسخگویی به پدران و مادرانی است که در  حوزه فیلم ‌و کارتون (انیمیشن) به دنبال گزینه‌های مناسب برای فرزندان خود هستند.این سرویس با توجه به گرایش‌های خاص کودکان و نوجوانان در گروه‌های سنی مختلف و متناسب با جنسیت‌ آنها به پایش، گزینش و دسته‌بندی این زمینه‌های موضوعی می‌پردازد تا بهترین سرگرمی‌های سازنده و جذاب را برای رشد و شکوفایی خلاقیت کودکان و نوجوانان شناسایی و معرفی کند.

وی تاکید کرد: تاکنون بیش از ۷۵۰ پویانمایی سینمایی و بیش از ۱۵۰۰ قسمت سریال پویانمایی که در زمره پربازدیدترین پویانمایی های صدا و سیما و سرویس‌های ویدئویی  نظیر فیلیمو، دیجیتون، نماوا و دیگر آثار بوده در این سامانه تحلیل و رده‌بندی سنی شده‌ اشت و شبکه پویا و نهال که شبکه‌ تخصصی کودکان هستند، «چی‌خوبه» را به‌عنوان مرجع تحلیل و دسته‌بندی انیمیشن‌ها معرفی می کنند.

گودرزی در پایان گفت: «چی خوبه» سامانه ای برای استفاده رایگان والدین است و علاوه بر رده بندی سنی، به زودی وارد تحلیل و بررسی فازهای دیگر خواهیم شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول