اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان انقلاب

مدیر منطقه هفت شهرداری قم از پیشرفت 60 درصدی پیاده‌راه خیابان انقلاب و اتمام این پروژه در ماه‌های آتی خبر داد.

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان انقلاب، اظهار داشت: این پروژه تا پاییز امسال به اتمام می‌رسد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اینکه درحال حاضر پیمانکار مشغول بتن‌ریزی کف خیابان است، افزود: اجرای سنگفرش هم حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

متین‌فر با اشاره به اینکه پیشرفت بتن‌ریزی بیش از سنگفرش این خیابان است، گفت: تلاش ما این است که برای محرم امسال سطح خیابان آماده حضور عزاداران باشد.

به گفته وی، پاکسازی مصالح و شست و شو همچنین رفع خطر چاله‌ها و ایجاد ایمنی در طول اجرای مسیر از جمله اقداماتی است که پیش از آغاز محرم امسال صورت خواهد گرفت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به گرانی‌های اخیر و تعدیل پروژه، اظهار داشت: با وجود مشکلات تورمی، این پروژه در حال حاضر مشکل مالی و اجرایی ندارد و با قوت در مسیر خود حرکت می‌کند.

چهار مردان یا خیابان انقلاب از خیابان‌های دوره پهلوی شهر قم است که نقش حساسی در پیروزی انقلاب داشته و این روزها پیاده‌سازی این مسیر به منظور آرام‌سازی ترافیکی و هویت بخشی به این معبر از حدفاصل سه راه شیخان تا چهار راه عماریاسر توسط شهرداری قم پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول