اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پلیس ایران به پلیس هوشمند در منطقه و جهان تبدیل می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی تا سال ۱۴۰۰ با هوشمندسازی کامل به یک پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران با تکنولوژی و هوشمند تبدیل خواهد شد.

پلیس ایران به پلیس هوشمند در منطقه و جهان تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار حسین اشتری در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی خراسان‌جنوبی هوشمندسازی را از اولویت‌های پلیس دانست و اظهار داشت: امروز پلیس با فناوری و تکنولوژی‌های روز و با استفاده از ظرفیت نخبگان خود هوشمندسازی را در دستور کارقرار داده است.

وی با بیان اینکه پلیس جمهوری اسلامی ایران تا سال ۱۴۰۰ به یک پلیس هوشمند در منطقه و جهان تبدیل می‌شود، بیان داشت: نیروی انتظامی تا سال ۱۴۰۰ با هوشمندسازی کامل به یک پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران با تکنولوژی و هوشمند تبدیل خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با یادآوری اینکه هوشمندسازی پلیس از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و زیرساخت‌های آن در حال اتمام است، مطرح کرد: تا پایان سال زیرساخت‌های لازم جهت هوشمندسازی پلیس به اتمام می‌رسد و نیروهایی همچون پلیس راهور که بیشتر در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند در اولویت هوشمندسازی قرار دارند .

اشتری مردم خراسان‌جنوبی را مردمی متدین، ولایی و سختکوش دانست و خاطرنشان کرد: مردم این استان با وجود فشار‌های اقتصادی و خشکسالی همیشه در پشتیبانی از نظام و مقام معظم رهبری و حضور در صحنه‌های مختلف پیشتاز هستند.

وی خراسان‌جنوبی را با وجود داشتن ۳۳۰ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان و همچنین قرار گرفتن در جایگاه سومین استان کشور به لحاظ پهناوری، استانی با آرامش و نظم خوب دانست و افزود: این آرامش حاکی از حضور و هوشیاری مردم و همت رزمندگان و کارکنان نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های امنیتی و قضایی استان است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران متذکر شد: پلیس خراسان‌جنوبی در برخورد با کسانی که مخل نظم و امنیت مردم هستند و به حقوق مردم تعدی می‌کنند با اقتدار برخورد کند و در کنار مردم توام با رأفت و مهربانی رفتارکند.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول