اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای بیش از ۱۰۰۰ طرح عمرانی و زیرساختی در دامغان

شهردار دامغان گفت: بیش از یک هزار طرح عمرانی و زیرساختی از سوی شهرداری دامغان در حال احداث است.

اجرای بیش از ۱۰۰۰ طرح عمرانی و زیرساختی در دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مسلم نصرتی عصر امروز در نشستی با معاون عمرانی استاندار سمنان اظهار کرد: عملکرد شهرداری دامغان با اجرای برنامه‌های مختلف عمرانی و زیرساختی از نگاه مردم شریف این شهر مثبت و مطلوب است.

او گفت: حمایت مردم از شهرداری دامغان باعث دلگرمی مسؤولان است و مدیران و کارکنان شهرداری تمام توان خود را برای گره‌گشایی از مشکلات حوزه شهری به کار گرفته‌اند.

شهردار دامغان اضافه کرد: خدمات الکترونیک دولت در شهرداری دامغان در حال اجراست و دیگر پرونده‌ها به‌صورت سنتی در این شهرداری از اتاقی به اتاق دیگر جابه‌جا نمی‌شود.

نصرتی گفت:‌ تمام محاسبات در بخش‌های عوارض، تراکم و... در شهرداری دامغان به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و این امر در افزایش اعتماد و همراهی مردم با خادمان خودشان مؤثر است.

او گفت: بیش از یک هزار طرح عمرانی و زیرساختی از سوی شهرداری در شهر دامغان در حال احداث است.

شهردار دامغان اضافه کرد: رفع موانع دست و پاگیر اداری برای انجام طرح‌های عمرانی یکی از مطالبه‌های مهم شهرداری دامغان از مسؤولان ارشد استان است.

 

لزوم احیای طرح‌های تاریخی دامغان

رضا زارع‌زاده، رئیس شورای اسلامی شهر دامغان اضافه کرد: همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان با شهرداری دامغان برای بازسازی کاروان‌سرا و احیای دیگر طرح‌های تاریخی افزایش یابد.

او گفت: اجرای طرح گردشگری در سد شهید شاهچراغی دامغان به دلیل موانع اداری متوقف شده است و با مساعدت شرکت آب منطقه‌ای سمنان برای رفع مشکلات پیش‌آمده اقدام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دامغان اضافه کرد: شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر دامغان در سال‌های گذشته به‌خوبی برای توسعه اقتصادی با اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی پای کار بودند و مردم شریف شهر دامغان از عملکرد شهرداری رضایت دارند.

زارع‌زاده ادامه داد: شیوع کرونا ویروس، مشکلات زیرساختی مراکز درمانی شهر دامغان را نمایان کرد و اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی در این شهر از مطالبه به‌حق شهروندان است.

اجرای طرح‌های عمرانی و گردشگری در دامغان

علی‌اصغر مجد، فرماندار دامغان نیز گفت: از تلاش‌های شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر دامغان که در سال‌های گذشته برای توسعه و عمران مرکز شهرستان در تلاش هستند، قدردانی می‌کنم.

او گفت: زیرساخت‌های خوبی برای رونق اقتصادی و کسب‌وکار با تلاش شهرداری در شهر دامغان به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار دامغان اضافه کرد: هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان برای تکمیل و اعطای مجوز برای اجرای طرح‌های عمرانی در شهر دامغان به‌طور ویژه پیگیری شود.

مجد بیان کرد: حمایت‌ها برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرستان دامغان انکارناپذیر است و شهرداری دامغان در سال‌های گذشته به‌خوبی از ظرفیت خیران و فعالان بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی در حوزه شهری استفاده کرده است.

او گفت: اجرای طرح‌های عمرانی و گردشگری مانند باغ ایرانی و ساخت چندین تالار و اقامتگاه تفریحی با همکاری بخش خصوصی ازجمله دستاوردهای ماندگار شهرداری دامغان در سال‌های گذشته است.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول