اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

هندبال فرازبام دهدشت نیازمند حمایت مسؤولان استانی است

امام جمعه دهدشت گفت: هندبال فرازبام خائیز برای ادامه مسیر موفقیت و افتخارآفرینی نیازمند حمایت جدی مسؤولان استانی است.

هندبال فرازبام دهدشت نیازمند حمایت مسؤولان استانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، همایش تجلیل از قهرمانان باشگاه فرازبام خائیز، اصحاب رسانه و فعالان اجتماعی حامی هندبال امروز با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه و مسؤولان شهرستان و مجموعه فرازبام برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این مراسم با اشاره به پیشینه تاریخی و مذهبی بلاد شاپور با وجود آثار تاریخی اظهار داشت: وجود حمام، مسجد و امامزادگان در شهر تاریخی بلاد شاپور نشاندهنده اهتمام به مسایل دینی و مذهبی در این دیار است.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد:امروز اگر ورزشکاران باشگاه هندبال فرازبام افتخارآفرینی کردند و با وجود سختی‌ها تلاش می‌کنند برای این است که همت مردم مانند خائیز بلند است و دارای تاریخ پر افتخار هستند.

وی با بیان اینکه توجه به مقوله ورزش نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد، افزود: می‌طلبد حوزه ورزش در شهرستان تقویت شود.

وحدانی‌فر کسب موفقیت‌های هندبال فرازبام را مایه افتخار دانست و اضافه کرد: فرازبام می توانند همانند بلاد شاپور نام شهر را احیا کند.

وی تصریح کرد: شور و نشاط و استعداد در ورزشکاران این باشگاه وجود دارد و آینده درخشان آنها در گرو حمایت مسؤولان استانی و شهرستانی است.

وحدانی‌فر گفت:فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان اهتمام جدی دارند اما اعتبارات محدود است و نیاز به کمک مسؤولان استانی در این زمینه ضرورت دارد.

وی با اشاره به ویژگی جوان بودن فرمانده سپاه فتح استان تصریح کرد: عملکرد او نشان داد اعتماد به جوانان جواب خواهد داد.

امام جمعه دهدشت گفت: ما در ورزش‌های انفرادی موفقیت‌های زیادی داریم اما در ورزش تیمی کمتر شاهد کسب مدال قهرمانی بودیم از همین رو موفقیت‌های تیم فرازبام در سطح کشور و استان  باید حفظ شود.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول