اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کشف 56 هزارعدد ماسک احتکار شده در دزفول

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 56 هزارعدد ماسک احتکار شده در شهرستان دزفول خبر داد.

کشف 56 هزارعدد ماسک احتکار شده در دزفول

حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، از کشف 56 هزارعدد ماسک احتکار شده در شهرستان دزفول خبر داد. 

وی در بیان جزئیات خبر کشف ماسک ها احتکار شده گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و دریافت خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی ماسک توسط فردی در یک انبار در سطح شهرستان دزفول، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت .

وی افزود: با شناسایی محل ماسکهای احتکار شده و هماهنگی مرجع قضائی، ماموران پلیس اماکن دزفول موفق شدند طی عملیاتی متهم را دستگیر و در بازرسی از انبار مذکور 56 هزارعدد ماسک احتکار شده را کشف کنند .
 
این مقام ارشد انتظامی در ادامه با بیان اینکه ارزش ماسک‌های کشف شده از سوی کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیزات معرفی شد.
 
فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با اعلام اینکه عده‌ای سودجو و فرصت طلب در این ایام اقدام به احتکار و گرانفروشی اقلام مورد نیاز مردم می‌کنند، گفت: پلیس به صورت قاطع و قانونی با اینگونه افراد برخورد می‌کند.
 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول