اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بازگشت 27 واحد تولیدی به چرخه فعالیت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه از سال 96 تاکنون هیچ کارخانه‌ای تعطیل نشده است گفت: همچنین27 واحد تولیدی به چرخه فعالیت بازگشته‌اند.

بازگشت 27 واحد تولیدی به چرخه فعالیت

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نام‌گذاری سال 99 از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال «جهش تولید»، اظهار کرد: اگر تولید با کیفیت و صادرات محور به‌معنای واقعی رونق یابد، بدون شک موجب اشتغال‌زایی و رونق فضای اقتصادی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه از سال 96 تاکنون هیچ کارخانه‌ای به لیست واحدهای تولیدی تعطیل شده در استان زنجان اضافه نشده است، گفت: همچنین در سال گذشته 27 واحد تعطیل به چرخه تولید استان بازگشته‌اند.

وی با اشاره به رصد واحدهای بزرگ تعطیل در استان ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به اقدامات صورت گرفته واحد ذوب فلز ابهر در سال جاری به خط تولید بازگردد.

فغفوری افزود: در راستای احیای واحدهای چینی ماهنشان، بلکا شرق و چرم مصنوعی زنجان بدنبال مذاکره و جذب سرمایه‌گذاران جدید هستیم که امیدواریم به زودی شاهد بازگشت این واحدها به چرخه تولید استان باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان درباره محورهای فعالیت سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان در سال‌جاری عنوان کرد: سازمان هم اکنون در چهار حوزه صیانت از واحدهای فعال و حفظ شرایط موجود، تکمیل واحدهای تولیدی نیمه تمام، احیای واحدهای تولیدی تعطیل و کاهش واردات و صرفه جویی ارزی فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

فغفوری تصریح کرد : در سال جهش تولید، احیای 30 واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول