اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز ثبت نام طرح نوسازی تاکسی های فرسوده

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان ازآغاز ثبت نام طرح نوسازی تاکسی های فرسوده خبر داد.

آغاز ثبت نام طرح نوسازی تاکسی های فرسوده

 فرهاد رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:  ثبت نام طرح جایگزینی و تعویض تاکسی‌های فرسوده برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری، آغاز شد.  

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گفت: در حال حاضر با توجه به لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری در راستای رفاه حال شهروندان و رانندگان برای اجرای این طرح اقدام شده ‌است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گفت: از تمامی مالکان تاکسی‌های فرسوده دعوت می شود تا نسبت به ثبت نام اولیه برای دریافت تاکسی جدید سمند به قیمت 948 میلیون و 982 هزار و 128 ریال و پژو ۴۰۵ به قیمت 885 میلیون و 894 هزار و 25 ریال به صورت نقدی اقدام کنند.

رفیعی افزود: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های فاصله گذاری هوشمند اجتماعی برای پیشگیری از شیوع و انتشار ویروس کرونا از افراد دارای شرایط اعلامی تقاضا می‌شود ضمن تماس با شماره ۳۳۷۷۹۲۰۱ این سازمان برای هماهنگی برای اخذ نوبت مراجعه اقدام شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول