اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

احداث خانه محرومان در زنجان با اعتبار 160 میلیارد تومان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: پیش‌بینی شده احداث 2 هزار واحد مسکونی محرومان در استان با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد تومان انجام شود.

احداث خانه محرومان در زنجان با اعتبار 160 میلیارد تومان

رضا خواجه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برای احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومین در استان زنجان، ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که از این میزان ۶۰ میلیارد تومان آن بلاعوض است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه، بابت ساخت این واحدهای مسکونی هزینه‌ای از خانواده‌ها دریافت نمی‌شود، افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی 50 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد 5 درصد و 30 میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن استان و همکاری بانک‌های عامل در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: روند احداث این پروژه را طبق برنامه پیش خواهیم برد و تا یک سال آینده این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید که در این راستا نیازمند همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.

خواجه‌ای با تأکید بر اینکه مردم، ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی هستند و در به ثمر رساندن انقلاب نقش مهم و کلیدی را ایفا کردند، گفت: هدف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، خدمت به محرومان و ایجاد سرپناهی امن برای این قشر است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول