اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

ثبت در سامانه بیرق شرط مجوز عزاداری محرم برای هیئت ها

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد محرم سیستان و بلوچستان گفت: مسئولیت حقوقی و قضائی رعایت همه قوانین برعهده مسئول هیئت مذهبی است و البته مداحی که درهیئت می‌خواند در قبال انجام ضوابط در هنگام مراسم مسئول است.

ثبت در سامانه بیرق شرط مجوز عزاداری محرم برای هیئت ها

سعید صمیمی عشرت آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: باتوجه به شرایط ابلاغی ستاد ملی کرونا و برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای برگزاری عزای حسینی (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی جمعی، لازم است تمامی مسئولان هیئات مذهبی با مراجعه به سامانه بیرق، فرم‌ها و تعهدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر محرم طبق شیوه نامه‌ها را تکمیل و یا به ادارات تبلیغات اسلامی سراسر استان مراجعه کنند.
کارشناس روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان بیان داشت: برای درخواست مجوز برگزاری مراسم محرم امسال، لازم است مسئول هیأت یا بصورت حضوری به شعب ادارات تبلیغات اسلامی مراجعه کند و یا وارد سایت بیرق به نشانی www.beyragh.mobi شود.
صمیمی تصریح کرد: در سایت بیرق مسئول هیأت باید کدملی و شماره همراه خود را وارد کند و منتظر کد تاییدیه بماند، سپس با در دست داشتن کد تایید وارد قسمت درخواست مجوز شود و اطلاعات مربوط به هیأت و محل برگزاری جلسه را وارد کند. در این بخش کافیست مشخصات خواسته شده پیرامون مسئول هیأت، مداح و همیار بهداشت را وارد کند.
وی در پایان تاکید کرد: بعد از آن فرم‌های پذیرش مسئولیت و تعهدنامه و همچنین خلاصه ضوابط برگزاری مراسم در ماه محرم قابل مشاهده است، بعد از دریافت کد رهگیری از سایت بیرق، فرم تعهدنامه در شعب ادارات تبلیغات اسلامی امضاء و پس از کارشناسی مکان برگزاری و … مجوز نهایی صادر می‌شود.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول