اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

گلایه ناجا از تامین نشدن اعتبار پایش تصویری دیلم/ دولت عزمی برای انتقال گلوگاه ندارد

فرمانده نیروی انتطامی دیلم ضمن گلایه از عدم تامین اعتبار پایش تصویری شهر دیلم که مطالبه بحق نیروی انتظامی جهت کاهش وقوع جرم است خواستار پیگیری این دوربین‌ها در سطح شهر شد.

گلایه ناجا از تامین نشدن اعتبار پایش تصویری دیلم/ دولت عزمی برای انتقال گلوگاه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از  شهرستان دیلم، سرهنگ رضا اسماعیلی در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار، به بیان عملکرد مجموعه نیروی انتظامی پرداخت و اظهار داشت : یکی از مواردی که روی آن حساسیم بحث احساس امنیت مردم است و در همین راستا حساسیت بیشتری نسبت به سرقت‌های خرده داشتیم؛ همچنین هشت باند بزرگ سرقت در امسال منهدم شد که این سارقین در سطح استان فعالیت داشتند و در مجموع ۳۱ درصد کاهش سرقت داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با بیان اینکه شهرستان دیلم از نظر جرائم خشن نسبت به نقاط دیگر استان امنیت بالاتری دارد و شاید جرائم خشن این شهرستان در طول سال به یکی دو مورد هم نرسد گفت: در این مقوله نسبت به سال قبل کاهش ۵۷ موردی داشتیم.

سرهنگ اسماعیلی یکی از بحث‌هایی که همکاران ما را شبانه روز پای کار آورده قاچاق موارد مخدر است که در این خصوص ما بین خرده فروشان و عمده فروشان با همان جدیت برخورد کردیم و از ابتدای سال ۴۲۲ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم و دو باند بزرگ قاچاق موارد مخدر منهدم، و هشت نفر خرده فروش و ۲۲ نفر قاچاقچی دستگیر شدند؛ همچنین ۱۴ خودرو و ۹ دستگاه موتور سیکلت حامل مواد مخدر توقیف کردیم.

وی بیان داشت: در حوزه راهور نیز حوادث جرحی ۲۱ درصد، خسارتی ۵۱ درصد و مجروحان ۲۶ درصد کاهش یافته و فوتی نیز طی دوسال اخیر در درون شهرستان نداشته ایم. 

سرهنگ اسماعیلی افزود: طی چند سال اخیر مردم ارتباط بسیار خوبی با نیروی انتظامی دارند و تنش بین مردم و مامورین به صفر رسیده است و مردم تعامل خوبی با نیروی انتظامی داشته‌اند.

وی  ضمن گلایه از عدم تامین اعتبار پایش تصویری شهر دیلم که مطالبه بحق نیروی انتظامی جهت کاهش وقوع جرم است خواستار پیگیری این دوربین‌ها در سطح شهر شد.

فرمانده نیروی انتطامی دیلم همچنین از عدم همکاری مجموعه دولت جهت انتقال گلوگاه  شهید موسوی دیلم به خارج از محدوه شهر انتقاد و گفت ظاهرا هیچ عزمی برای چنین تصمیمی در دیلم وجود ندارد.

گفتنی است در پایان از خبرنگاران دیلمی توسط فرمانده نیروی انتطامی دیلم تقدیر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول