اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

راه اندازی مراکز تعویض پلاک در شهرستان‌های مهران و چرداول

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از راه اندازی مراکز تعویض پلاک در شهرستان‌های مهران و چرداول خبر داد.

راه اندازی مراکز تعویض پلاک در شهرستان‌های مهران و چرداول

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در بازدید از خبرگزاری فارس در ایلام، اظهار کرد: رسانه‌ها درطول سال با اطلاع رسانی به موقع اخبار پلیس راهور، نقش مهمی در کاهش تصادفات و... ایفا کرده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه با ارائه عملکرد پلیس راهور استان، افزود: در چهار ماهه نخست سال جاری در حوزه شماره گذاری، 22 هزار و 973 دستگاه انواع خودرو پلاک گذاری شده و خدمات انتقال سند دریافت کرده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، گفت: یکی از مشکلات اساسی در حوزه پلاک گذاری، بحث ازدحام جمعیت درب مراکز بود که این امر سبب نارضایتی مراجعه کنندگان شده بود، جهت تسهیل در روند ارائه خدمات افزایش، ساعت کاری پرسنل و نیروی انسانی در دستور کار قرار گرفت.

ساعت کاری مراکز پلاک گذاری از 7 تا صبح تا 17 عصر

وی با بیان اینکه ساعت کاری مراکز پلاک گذاری از ساعت 7 صبح تا 17 عصر است، تصریح کرد: مقرر شده متقاضیانی که تا قبل از ساعت 14 وارد مراکز تعویض پلاک شده با طی کردن مراحل اداری همان روز خودرو آنان شماره گذاری شود.

سرهنگ کهزادی ادامه داد: به سبب طولانی بودن بعد مسافت، تمامی شهرستان‌های حوزه جنوب  استان دارای مراکز پلاک گذاری بوده و متقاضیان در شهرهای خود اقدامات لازم را انجام خواهند داد؛ با برنامه ریزی‌های انجام شده شهرستان‌های مهران و چرداول نیز در آینده نزدیک صاحب مرکز پلاک گذاری خودرو می‌شوند.

وی عنوان کرد: در چهارماهه اول سال جاری یک هزار جلد انواع گواهینامه پایه( ۱،۲،۳) و ویژه برای متقاضیان صادر و تحویل داده شده است.

اعتراض 274 نفر به برگه‌ی صدور جریمه

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، ادامه داد: همچنین  274 نفر که به برگه‌ی صدور جریمه خودرو معترض بودند پس از تشکیل پرونده با ارائه مدارک و مستندات به کمیسیون ماده 5 ارجاع و پس از بررسی توسط اعضای نظارت، تخفیفات بین 10 الی 50 درصدی برای این افراد اعمال شد.

سرهنگ کهزادی افزود: براساس ابلاغیه پلیس راهور ناجا به مناسبت دهه مبارک ولایت کسانی که وسیله نقلیه آن‌ها به دلیل جریمه بالای یک میلیون در توقیف است، می‌توانند از این فرصت برای پرداخت جرائم خود و ترخیص وسیله نقلیه استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص جزئیات اجرای این  طرح خاطر نشان کرد: این طرح صرفاً شامل خودروهایی می‌شود که دارای جرائم معوق بیش از ده میلیون ریال هستند و به همین  دلیل در توقیف و یا قرار است توقیف شوند.

وی اظهار کرد: برابر تجزیه و تحلیل مرکز آمار پلیس راهور استان، تصادف‌های فوتی در معابر شهری استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 67 درصد کاهش یافته است؛ با مشارکت حداکثری مردم و رعایت قانون و مقررات ازسوی رانندگان این روند نزولی تصادفات درپایان سال تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول