اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مجموعه ویدئویی «خط به خط» منتشر شد

سومین مجموعه تصویری «خط به خط» که به نقد مجموعه اشعار شاعران شهر قم می‌پردازد،‌ تولید و در شبکه‌های اجتماعی و صفحه آپارات ادبیات قم بارگذاری شد.

مجموعه ویدئویی «خط به خط» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم،‌سومین مجموعه تصویری «خط به خط» که با حضور امیر اکبرزاده به عنوان منتقد و مهدی میرزایی بازرگانی سردبیر و مجری این برنامه،‌ تولید شده بود در صفحات آپارات و ‌اینستاگرام واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم بارگذاری شد.

در این برنامه،‌ مجموعه شعر «نارنج مویه‌ها» نامزد جایزه قیصر امین‌پور، اثر شاعر افغانستانی سیده تکتم حسینی بررسی و نقد شد.  

اکبرزاده در بخشی از این مجموعه ویدئویی تاکید کرد: «دغدغه‌های شاعر این کتاب تیره و غمناک است و اشعارش رنگ غم دارند، بخش زیادی از این غم، اندوه یار است و بخش کمتری اندوه دیار و کشورش است. این مجموعه از نظر احساس پر بار است اما احساسات این کتاب احساسات عمومی ا‌ست و ما در این کتاب دغدغه‌های یک زن را نمی‌بینیم.»

وی در بخش دیگری از این برنامه متذکر شد: «شاعر مجموعه اشعار «نارنج مویه‌ها» جهانش جهان سابق ادبیات است نه جهان امروزی، شاعر امروزی در اشعارش الزاما نباید یک متفکر باشد بلکه ابتداء باید به ارائه فضای شخصیش بپردازد و برداشت شخصی‌اش از جهان پیرامونش را در اشعارش بیان کند.»

علاقمندان برای تماشای این ویدئو و دو برنامه پیشین «خط به خط» می‌توانند در  آپارات و اینستاگرام به نشانی ADABIATQOM مراجعه کنند. 

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول