اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افزایش 10 درصدی مصرف آب در شهرهای چهارمحال و بختیاری

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای تأمین آب شرب در شهرهای استان با هیچ مشکلی روبه‌رو نیستیم و تنها ممکن است در روزهای تعطیل و پیک مصرف شاهد افت فشار آب باشیم، گفت: در سه ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش مصرف داریم.

افزایش 10 درصدی مصرف آب در شهرهای چهارمحال و بختیاری

مسعود ترابیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه برای تأمین آب شرب در شهرهای استان با هیچ مشکلی روبه‌رو نیستیم و ممکن است در روزهای تعطیل و پیک مصرف شاهد افت فشار آب باشیم، گفت: در سه ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش مصرف در شهرها داریم.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با توجه به منابع آبی در نظرگرفته شده در شهرهای بروجن، فرادنبه و فرخشهر آب‌رسانی مناسب و مدیریت فشار انجام شده هرچند که در آینده نیازمند تأمین منابع جدید است، ادامه داد: امسال در شهر سفیددشت باید منابع آبی جدید تعریف شود و این اقدام در دست انجام است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 750 روستا در کل چهارمحال و بختیاری داریم که شامل روستاهای بالای 20 خانوار و زیر 20 خانوار است، عنوان کرد: تأمین آب روستاهای بالای 20 خانوار در تعهد شرکت آب و فاضلاب استان است.

ترابیان با بیان اینکه از 750 روستای استان 612 روستا تحت پوشش شبکه آبرسانی هستند و از بین 612 روستا 505 روستا تحت پوشش صدور قبض است، گفت: در کل استان به 40 روستا که عمدتا در شهرستان لردگان هستند با تانکر آبرسانی می‌شود و برای 10 روستا با چاه استیجاری آب تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به کمبود بارش‌ها و اینکه چهارمحال و بختیاری خشک‌ترین استان کشور است و از طرفی دیگر شیوع ویروس کرونا باید در مصرف آب بیش از پیش مدیریت داشته باشیم، افزود: امسال نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش مصرف در روستاها داریم.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول