اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بررسی چالش‌های توسعه مازندران در نشست مشترک نمایندگان و استاندار با نوبخت

اهم مسائل، مشکلات و تنگناهای توسعه مازندران در نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان و استاندار این استان با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی چالش‌های توسعه مازندران در نشست مشترک نمایندگان و استاندار با نوبخت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، پیش از ظهر امروز اهم مسائل، مشکلات و تنگناهای توسعه مازندران در نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان و استاندار این استان با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که به‌عنوان صبحانه کاری در سالن شماره دو استانداری برگزار شد، مهدی سعادتی رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به مشکلات و نارسایی‌های این استان گفت: مازندران با وجود برخورداری از مواهب طبیعی و استعدادهای سرشار فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی از کاروان توسعه کشور عقب مانده است.

وی عدم توجه جدی مدیران ملی به ظرفیت‌های فراوان مازندران را دلیل عمده مشکلات توسعه‌ای دانست و افزود: تغییر نگرش مسؤولان دولت به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های راهگشای مازندران در روند توسعه این استان ضرورت دارد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فقدان طرح‌های اساسی و زیربنایی چشمگیر در مازندران خواستار اختصاص اعتبارات ملی برای طرح‌های نیمه تمام عمرانی در این استان شد.

وی از طرح‌های راهسازی، سدسازی، انتقال آب آشامیدنی، جمع‌آوری فاضلاب، ساماندهی پسماند و زباله، تقویت زیرساخت‌های گردشگری، توسعه بخش کشاورزی و بهداشتی و درمانی به‌عنوان مهم‌ترین نیازهای مازندران نام برد و افزود: جبران کمبودهای اعتباری مازندران نیازمند حمایت ویژه  سازمان برنامه و بودجه است.

همچنین در این نشست که معاونان استاندار مازندران نیز حضور داشتند هر یک از نمایندگان استان گزارشی از کمبودها و اولویت‌های بودجه‌ای حوزه‌های انتخابیه خود را مطرح کردند.

احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران نیز در این جلسه با تاکید بر وفاق و همدلی موجود بین مجمع نمایندگان و مدیریت اجرایی استان در پیشبرد روند اعتلای مازندران، از جمع‌بندی اولویت‌های بودجه‌ای استان با نظر اعضای مجمع نمایندگان و ارائه آن به سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول