اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برخورد با سگ‌گردانی در بابل

دادستان بابل گفت: سگ گردانی تحت هر شرایطی چه حمل با ماشین چه در ملاعمومی جریحه‌دار کردن عفت عمومی بوده و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

برخورد با سگ‌گردانی در بابل

حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان بابل اظهار کرد: در راستای عملی کردن شعار ریاست قوه قضائیه، دفاع از حقوق عامه، حفظ بیت‌المال، کاهش بروکراسی اداری، جلوگیری از تجاوز به عرصه‌های منابع ملی، ممانعت از ساخت و سازهای غیراصولی و دفاع از مظلومان جامعه را اولویت کار خود قرار دادیم و اقدامات خوبی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه با یقه‌سفیدان  متخلف برخورد قاطع می‌شود، افزود: در سال‌های اخیر دست‌اندازی‌های متعددی به منابع ملی، ساخت‌وسازهای غیراصولی و تفکیک و تصرف غیرمجاز اراضی شده است که تلاش ما برخورد جدی با این تخلفات است.  

دادستان بابل از مرتفع کردن مشکل آب و فاضلاب خانگی شهر بابل خبر داد و تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکل شهر بابل آب و فاضلاب خانگی شهر بابل است فاضلاب خانگی داخل رودخانه‌ها سرازیر و سبب مشکل زیست محیطی می‌شود لذا برای حل این مشکل طی نشست‌های مکرر با سرمایه گذاران بخش خصوص مقرر شد با حمایت مسؤولان و متولیان شهر این مشکل مرتفع شود که با راه‌اندازی سیستم آب و فاضلاب خانگی قسمت عمده مشکل شهر بابل در این حوزه حل می‌شود.

ملاکریمی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون چهار خودرو حمل سگ در بابل توقیف شده است،گفت: سگ‌گردانی تحت هرشرایطی ممنوع بوده و هر راننده‌ای که اقدام به حمل سگ کند ماشین وی به مدت یک‌ماه  توقیف و چنانچه در ملا عام اقدام به سگ‌گردانی کنند با متخلف برخورد قاطع می‌شود.

انتهای پیام /۸۶۰۴۰/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول