اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

پیش فروش نفت نتیجه ای به جز بدهکار کردن دولت آینده ندارد

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: پیش فروش نفت به صورت اوراق ارزی آن هم با سررسید ۲ ساله به هیچ عنوان پذیرفته نیست و نتیجه ای به جز بدهکار کردن دولت آینده ندارد.

پیش فروش نفت نتیجه ای به جز بدهکار کردن دولت آینده ندارد

احمد علیرضا بیگی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره طرح دولت برای گشایش اقتصادی (پیش فروش نفت با استفاده از اوراق سلف موازی) گفت: مجلس فقط با فروش نفت در بورس آن هم به صورت ریالی و نقدی موافق است. مجلس معتقد است ملی شدن صنعت نفت زمانی محقق می‌شود که مردم در قالب بورس نفت، سهام دار نفت ایران شوند.

نماینده مردم تبریز در مجلس ضمن انتقاد از طرح گشایش اقتصادی دولت گفت: پیش فروش نفت به صورت اوراق ارزی آن هم با سررسید ۲ ساله به هیچ عنوان پذیرفته نیست و نتیجه ای به جز بدهکار کردن دولت آینده ندارد.

وی ادامه داد: ایراد دیگری هم که به طرح گشایش اقتصادی وارد است این می‌باشد که چرا مجلس را در روند بررسی طرح گشایش اقتصادی شریک نکردند.

علیرضا بیگی در پایان تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید در جریان جزئیات این طرح قرار می‌گرفتند. این موضوع حتی می‌توانست در قالب یک لایحه به مجلس ارائه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول