اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۱۲ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در مرکز تهران

پلیس تهران از کشف ۶۵۶ عدد انواع لوازم خانگی قاچاق از انباری در مرکز تهران خبر داد.

کشف ۱۲ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در مرکز تهران

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس  رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف 656 عدد لوازم خانگی قاچاق از انباری در مرکز تهران به ارزش 12 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی گفت: اوایل هفته جاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی در رصد های اطلاعاتی دریافتند فردی مقادیری فراوانی لوازم خانگی قاچاق در انبار یکی از پاساژهای مجتمع تجاری در مرکز تهران دپو و جمع آوری کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: تحقیقات پلیسی تکمیل و کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی محل انباری و هویت مالک آن شدند و مشخص شد که مالک انباری تعدادی لوازم خانگی قاچاق در این انباری دپو و جمع آوری کرده است.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، گفت: دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انباری اخذ و روز گذشته تیمی از کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی به محل انباری اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: در بررسی از داخل انباری 180 دستگاه چرخ گوشت ، 131 دستگاه آبمیوه گیری ، 254 دستگاه زودپز فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه با دستور قضائی اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، تصریح کرد: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از 12میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ ولی پور گودرزی افزود: متهم در تحقیقات مقدماتی به جرم ارتکابی اقرار و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول