اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

پیام تسلیت سردار دهقان برای درگذشت دو شخصیت برجسته اهل سنت

مشاور فرمانده معظم کل قوا در پیام‌هایی جداگانه درگذشت عالم وارسته حاج ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و حاج حمیدالله سردارزهی از چهره های برجسته چابهار را تسلیت گفت.

پیام تسلیت سردار دهقان برای درگذشت دو شخصیت برجسته اهل سنت

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ سردار حسین دهقان مشاور فرمانده معظم کل قوا در پیام‌هایی جداگانه درگذشت عالم وارسته حاج ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و حاج حمیدالله سردارزهی از چهره های برجسته چابهار را تسلیت گفت.

متن پیام‌ها به شرح ذیل است:

انالله و انا الیه راجعون  

درگذشت عالم وارسته حاج ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه موجب اندوه و تاثر بسیار گردید.ایشان همواره تلاش صادقانه و مخلصانه ای برای تقریب بین اهالی منطقه داشته و در این راه به توفیقات قابل توجهی نیز دست یافتند. فقدان این عالم ربانی را به برادران اهل سنت کشور به ویژه خطه غیور کرمانشاه تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال برای آن مرحوم علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارم.

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاج حمیدالله سردارزهی از چهره های خدوم، فعال و وحدت آفرین چابهار باعث اندوه و تاثر فراوان شد.ایشان خود را وقف خدمت رسانی، صلح جویی و پی گیری و رفع مشکلات مردم منطقه سیستان و بلوچستان کرده بود و در این راه سر از پا نمی شناخت.روحیه جهادی و اخلاص در عمل از ویژگی های خاص وی  بود که از او چهره ای خستگی ناپذیر ساخته بود.
ضمن عرض تسلیت به مردم ولایت مدار سیستان و بلوچستان علی الخصوص خانواده محترم سردارزهی از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و علو درجات را مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول