اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

نشت گاز کلر در مخزن آب‌رسانی بازکیاگوراب/دستور تخلیه مردم تا شعاع ۵۰۰ متری شایعه است

سرپرست فرمانداری لاهیجان با اشاره به نشت گاز کلر در مخزن آب‌رسانی بازکیاگوراب گفت: احتمال انفجار در مخزن آب‌رسانی بازکیاگوراب بنا بر اعلام کارشناسان ضعیف بوده و به همین دلیل هیچ دستور تخلیه‌ای تا شعاع ۵۰۰ متری صادر نشده است.

نشت گاز کلر در مخزن آب‌رسانی بازکیاگوراب/دستور تخلیه مردم تا شعاع ۵۰۰ متری شایعه است

نورالله اکبری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان با تائید نشت گاز کلر در منبع مخزنی آب‌رسانی بازکیاگوراب لاهیجان اظهار کرد: از ساعاتی پیش گاز کلر در مخزن آب‌رسانی بازکیاگوراب دچار نشتی شده و تمامی دستگاه‌های امدادرسان، شورای تأمین و آب و فاضلاب در محل حادثه حضور دارند.

وی با تکذیب دستور تخلیه مردم و انجام وقوع انفجار تا شعاع ۵۰۰ متری مخزن آب‌رسانی بازکیاگوراب گفت: احتمال انفجار در مخزن آب‌رسانی بازکیاگوراب بنا بر اعلام کارشناسان ضعیف بوده و فقط احتمال مسمومیت وجود دارد به همین دلیل هیچ دستور تخلیه‌ای تا شعاع ۵۰۰ متری صادر نشده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان از رفع شدن نشت گاز کلر تا ساعات آینده خبر داد و افزود: تمامی نهادها پای‌کار بوده و با تلاش‌های صورت گرفته تا ساعات آینده این مشکل برطرف شده و مشکلی وجود ندارد.

اکبری با درخواست از رسانه در خصوص دوری از ایجاد شایعه در فضاهای مجازی بیان کرد: از تمامی رسانه‌ها می‌خواهیم در این شرایط کمافی السابق در کنار مسؤولین بوده تا این مشکل به‌زودی برطرف شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول